החנות הראשונה של רשת ספאר ההולנדית בישראל תיפתח ב-19 במרץ, כך נודע ל-ynet. לפי הערכות בענף, בחנות, שתיפתח בכפר סבא (רחוב אלי הורוביץ, פינת הפועל), הושקעו כ-10 מיליון שקל. היא תתפרס על פני 2,500 מ"ר.
עמית זאב, מנכ"ל ובעלי ספאר ישראל, נמצא במשא ומתן עם גופי נדל"ן גדולים על מיקומים נוספים ברחבי הארץ, בעיקר לסניפים גדולים. הסניף השני ייפתח בקרוב בפלאנט ב"ש, ומתוכננים להיפתח עוד שלושה סניפים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
ספאר
ספאר
ספאר
(צילום: shutterstock)
ברשת יימכרו מותגים ישראלים מוכרים של חברות כמו שטראוס, אסם ותנובה, לצד מוצרי המותג הפרטי של הרשת, ש-15 אלף מהם נמכרים ברחבי אירופה. הרשת אמורה להביא כבר לפתיחה מוצרי מותג פרטי עם כשרות.
בענף המזון סקפטיים לגבי יכולתה להוריד מחירים בישראל, אך רמת המחירים של הקו המוזל במותג הפרטי שלה אמורה לתת פייט לרשתות הדיסקאונט.
ספאר נוסדה לפני 92 שנה ויש לה 13,623 סניפים ב-48 מדינות. היא מעסיקה 410 אלף עובדים, ומפעילה בעולם שישה פורמטים של סופרמרקטים, כולל חנויות דיסקאונט, חנויות נוחות וחנויות גורמה בהפעלה ישירה או בזכיינות. בארץ היא תפעל במודל זכיינות.
עמית זאב מחזיק בזיכיון למותג ספאר בישראל, ויצחק מירילשוילי, בעלי חברת הנדל"ן רוטשטיין והבעלים של ערוץ 14, מחזיק ב-19.9% מהרשת.