רגע לפני יום כיפור: משתמשי וולט (wolt) חוו גם הערב (ג') תקלה עולמית באפליקציית המשלוחים שהחלה בסביבות השעה שמונה בערב ולא איפשרה להזמין משלוחים במשך כשעה וחצי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בחברה מסרו כי "חווינו תקלה טכנית עולמית, מתנצלים על אי-הנוחות. חזרנו לשירות מלא".
לפני שתוקנה התקלה, באפליקציה בעברית נכתב כי "סגרנו לכמה דק' בלבד עקב תקלה טכנית", אולם בגרסה באנגלית של האפליקציה נכתב רק כי קיימים "קשיים טכניים", ללא צפי לתיקון התקלה.
לפני מספר ימים אירעה תקלה עולמית דומה באפליקציית וולט שנמשכה מספר שעות. גם אז נכתב באפליקציה כי השירות נסגר לכמה דקות בלבד עקב התקלה, אולם הוא לא שב לפעול במשך שעות.
גם אז הופיעה ההודעה שמדובר בתקלה טכנית שתימשך כמה דקות בלבד. מאוחר יותר, ההודעה שהופיעה באפליקציה השתנתה - ושלוש שעות לאחר שהחלה, כבר לא נכתב שהתקלה תתוקן בעוד מספר דקות, אלא שלא ניתן להזמין הזמנות חדשות בעקבות "תקלה טכנית נדירה". שליחי החברה פוצו לטענת גורמים בחברה.
גם בחודש מאי השירות הושבת למשך כשעה וחצי בעקבות תקלה עולמית, כך לפי החברה, ובמהלך השנה האחרונה היו מספר פעמים נוספות שבהם הופסק השירות עקב תקלות טכניות שונות.
פורסם לראשונה: 21:05, 14.09.21