בשיתוף אתר "המקצוענים"
הובלת פסנתר נחשבת לעבודה מורכבת מאוד. לכן, יש חברות שמבצעות הובלות פשוטות בלבד מקומת קרקע לקומת קרקע, ויש חברות שמבצעות את כל סוגי הובלות הפסנתרים.
בשיחת הטלפון הראשונה אנחנו ממליצים לכם למסור לנציג החברה את כל הפרטים: באיזו קומה אתם גרים, לאיזו קומה אתם עוברים ובאיזה סוג פסנתר מדובר.
בדקו אם יש למוביל ביטוח על ההובלה
הפסנתר הוא כלי מאוד יקר ולכן, לפני שאתם סוגרים עם חברת ההובלה, בדקו שיש לה ביטוח שנקרא ביטוח סחורה בהעברה. אם יקרה לפסנתר שלכם משהו במהלך הנסיעה, לפחות תוכלו לקבל פיצוי כלשהו.
הזמינו את חברת ההובלה לביקור מקדים
גם אם אתם בטוחים שניתן להעביר את הפסנתר שלכם בקלות, תמיד תזמינו את חברת ההובלה אליכם לביקור מקדים. לא פעם קורה שנציג החברה מגלה בשטח שאי אפשר להעביר את הפסנתר ושהוא חייב להזמין מנוף.
חברת הובלה מקצועית תספק לכם הצעת מחיר מבוססת רק בתום הביקור המקדים, כשהיא יודעת בבירור איך תיראה ההובלה שלכם.
אל תשכחו להזמין שירות של כיוון פסנתר
גם אם ההובלה שלכם הייתה מושלמת, היא תמיד תגרום לפסנתר שלכם לצאת מכיוון. לכן, כשאתם סוגרים הובלת פסנתר אל תשכחו גם לתאם שירות של כיוון פסנתר לאחר הובלה.
איך מתנהלים מול חברת ההובלה?
בדקו מראש את המחיר
בדקו מראש את המחיר עם חברת ההובלה ואל תשכחו לוודא מה עשוי לייקר את המחיר בדירה. השוו את המחיר שאתם מקבלים מחברת ההובלה עם המחירון שלנו שמופיע בהמשך.
ודאו שהמחיר כולל מע"מ
ודאו שהמחיר שחברת ההובלה נותנת לכם כולל את המע"מ, אחרת תצטרכו לשלם את התוספת בתום ההובלה ואנחנו לא רוצים שתהיו מופתעים.
צלמו את הפסנתר לפני ההובלה
לפני שהמובילים מגיעים צלמו את הפנסתר שלכם מכל זווית. כך תדעו אם השריטה שגיליתם נגרמה כתוצאה מההובלה או שהיא בכלל הייתה שם לפני כן.
בשיתוף אתר "המקצוענים"