AllJobs הודיעה על רכישת XPlace.com - אתר שמחבר בין פרילנסרים לבעלי עסקים בלמעלה מ-600 תחומים שונים הכוללים תכנות, בניית אתרים, עיצוב וגרפיקה, טכנולוגיה, תרגום, כתיבה ועריכה, צילום, שיווק ומכירות. בנוסף הודיעה החברה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת NETO המאפשרת מתן שירותים ללא פתיחת תיק ברשות המסים.
הפלטפורמה לניהול קריירה ולגיוס עובדים, בראשות המייסד והיו"ר הרצל עוזר, שייכת לקבוצת ידיעות אחרונות.

1 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
במהלך אסטרטגי מקיף מתכננת החברה לשלב בין שלוש הפלטפורמות, XPlace, NETO ו-AllJobs עצמה ולהציע את מכלול השירותים שייסעו לפרילנסרים: גם לספק פלטפורמה שמפגישה בין מעסיקים לבין הפרילנסרים, וגם לאפשר להם לעבוד כפרילנסרים, ללא כל הסרבול מול רשויות המס שנלווה בדרך כלל לעבודה במתכונת זו.
שי מגל, מנכ"ל AllJobs, מסר: "שוק הפרילנסרים בישראל מוערך בכ-10% משוק העבודה, כאשר מגפת הקורונה מאיצה מגמה זו דרמטית, בדומה למה שאנו רואים בארה"ב, שם המספרים מוערכים בכ-40% וצפונה. כחלוצה טכנולוגית של שוק הדרושים והעבודה בישראל, אנחנו מרחיבים בשנה האחרונה את הפעילות במגוון תחומים וגאים לרכוש את XPlace, פלטפורמה כחול לבן במחירים אטרקטיביים לפרילנסרים, ובנוסף להשיק שירות מתקדם אך פשוט שמאפשר לכל שכיר ישראלי לספק שירותים למעסיקים בתצורה שתהיה נוחה לכל הצדדים".
אלון מסון, מייסד ומנכ"ל XPlace: "יסדתי את XPlace כמעט באותה שנה ש-AllJobs נוסדה. אני גאה בהובלת קהילת הפרילנסרים הגדולה בישראל מעל 15 שנים, במהלכם עברו מאות מיליוני דולרים לעשרות אלפי ישראלים. כעת הגיע השלב הבא באבולוציה של הפעילות, שילובה של החברה ב-AllJobs, הפלטפורמה המובילה בישראל".
יזהר כהן, מנכ"ל NETO ומבעליה, מסר: "שוק העבודה המתחדש צמא לפתרונות שמותאמים לשינויים הרבים שעוברים עליו. זיהינו את המגמה ההולכת ומתרחבת בארה"ב, שבה העובדים עוברים לעבוד כפרילנסרים ומצד שני את הקושי הבירוקרטי בישראל בהעברת תשלומים בין עסקים לעובדים ככלל ובין פרילנסרים ולקוחותיהם בפרט, ויחד עם Alljobs אנו גאים לספק לשוק פתרון מקיף, מקצה לקצה, שפותר גם תהליכים בירוקרטיים, גם תהליכי מיסוי מול המדינה, ובעיקר מספק מענה לשינויים המתרחשים בישראל, בכל הקשור לרצון של עובדים ומעסיקים להתפתח לכיוונים היברידיים חדשים של העסקה ושירות".