הסתיים בהצלחה המו"מ לכניסה לשותפות במותג האופנה המצליח "איתי ברנדס" בין הראל ויזל, בעל השליטה בקבוצת פוקס, לבין אדם פרידלר ואוהד סנדלר מייסדי ומנהלי גוד פארם שמחזיקים ב־50% מהמותג איתי ברנדס (היתרה נמצאת בידי המייסדים איתי ויעל ארביב).
ל-ynet ול"ממון" נודע כי בשבוע הבא צפוי להיחתם ההסכם במסגרתו ירכוש ויזל את השליטה (51%) באיתי ברנדס לפי שווי של 50 מיליון שקל, מבוסס על התוצאות ב-2024. ויזל ישלם עבור השליטה במותג כ-30 מיליון שקל. אולם, על פי ההסכם, אם בשנת 2025 התוצאות יעלו על התחזיות, ישלם ויזל סכום נוסף. ויזל צפוי למנות מנכ"ל מטעמו. בכך ייכנס ויזל לראשונה לאופנת גברים טרנדית, בניגוד לבגדי הבייסיק של פוקס.
1 צפייה בגלריה
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס.
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס.
הראל ויזל
(צילום: דימה טליאנסקי )
סנדלר ופרידלר רכשו ב-2023 באופן פרטי 50% מהמותג ובזמן הרכישה אמרו כי היא נעשתה לפי שווי של כ-50 מיליון שקל. עם הרכישה אמר סנדלר: "זה מותג צעיר שהתחיל באונליין והתפוצץ". איתי ברנדס הוקם ב-2021 על ידי בני הזוג איתי ויעל ארביב, ומחזור מכירותיו כ־90-80 מיליון שקל.

מכר סטוקים

ארביב החל את דרכו בעולם האופנה כמוכר סטוקים של יצרני אופנה ממותגים שנתקעו עם סחורה בחנות שהפעיל ברחוב קינג ג'ורג' בת"א. שם גם פעל הסניף הראשון של "גוד פארם" וכך נוצרה ההיכרות ביניהם. בהמשך החלו איתי ויעל לעצב לבדם פריטים שנמכרו אונליין וזכו להצלחה גדולה גם מצד משפיעני רשת וסלבס.
לאחר הכניסה לשותפות של מייסדי גוד פארם החל המותג לפתוח חנויות. בתחילה היו אלה חנויות פופ-אפ וכיום הוא מפעיל 7 חנויות, חלקן קבועות, כמו החנות בקניון רמת אביב, כשהכוונה להמשיך ולפתח את רשת החנויות ולנסות להוציא את המותג גם לחו"ל. העסקה כפופה לאישור רשות התחרות.
הרכישה האחרונה של הראל ויזל בתחום המותגים הישראלים בוצעה באמצעות חברת שילב הנמצאת גם היא בשליטתו. רשת שילב רכשה 50.01% מרשת מיננה, רשת בגדי תינוקות מעוצבים שהוקמה על ידי ענת בן דב וקרן לוי. שילב שילמה עבור השליטה ברשת 15 מיליון שקל.