אנחנו בעיצומה של עונת החורף, ואופנת החורף בצידה. קר בחוץ, אבל דווקא מזג האוויר החורפי מוביל ל"אופנת הבצל" או לאומנות השילובים, כך שכל שכבה יכולה לעמוד בפני עצמה, וכל השכבות יחד מהוות אמירה אופנתית, כל אחד ואחת והאמירה שלהם.
גבר בג'ינס של קופר
לי קופר מציג ג'ינס לגברים בגזרה קלאסית. בד לייקרה עם שטיפות כהות ורגל צמודה. הג'ינס שומר על האופי האייקוני של המותג במקביל לעדכניות.
מחיר: 299 שקל. להשיג: ברשת החנויות
4 צפייה בגלריה
(צילום: דניאל אטיאס)

גולברי: חם ומוזהב
המותג גולברי מציג סריג חצי גולף, ללא שרוול, בגזרה צמודה לגוף ומחמיאה. ניתן ללבוש מתחת לכל קרדיגן, ז'קט או מעיל. להשלמת המראה מגיע סריג הקרדיגן בסגנון אתני - נוחות עם נוכחות. הגזרה מחמיאה, הבד נעים, מתאים ליומיום וגם לערב.
מחיר: סריג - 103 שקל, קרדיגן - 199.90 שקל. להשיג: ברשת החנויות ובאתר
4 צפייה בגלריה
(צילום: ליאור קסון)

טרנינג נוח וייחודי של סקצ'רס
מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מבית MGS השיק קולקציית ביגוד לחורף, שמתכתבת עם הטרנדים העכשוויים והעדכניים של גזרות נוחות ומחמיאות לגוף. מתאימה לאימונים וכסטים ליומיום. הסט כולל קרדיגן ארוך עם קפוצ'ון מבד פרנצ' טרי בגזרה רחבה ונוחה, ומכנסי טרנינג תואמים עם חגורת גומי ושרוך, מנג'טים ברגל וכיסים קדמיים.
מחיר: עליונית- 199.90 שקל, מכנסיים – 169.90 שקל. להשיג: ברשת חנויות סקצ'רס ובאתר
4 צפייה בגלריה
(צילום: עופר חג'יוב)

טרנינג לגבר של H&O
הקולקציה של H&O כוללת טרנינג שמשדר נוחות ומתכתב עם טרנד הטרנינגים, שהחל בסגרים של הקורונה. ניתן לשלב עם מכנסי טרנינג, עם ג'ינס ואפילו עם ז'קט אלגנטי למראה צעיר ועדכני.
מחיר: 99.90 שקל. להשיג: ברשת H&O
4 צפייה בגלריה
(צילום: תומר לופסקו)