חמש נשים טוענות כי הותקפו בידי אורן אלכסנדר, ברוקר נדל"ן בכיר ובן למשפחה ישראלית עשירה ממיאמי. החמש מצטרפות לעוד שתיים שהגישו בחודשים האחרונים תביעות אזרחיות נגד אורן ואחיו התאום אלון, ובהן האשמות דומות.
חמש הנשים, שתיים מהן סוכנות נדל"ן, תיארו ל"וול סטריט ז׳ורנל" דפוס התנהגות שלטענתן נמשך מאז היה אלכסנדר תלמיד תיכון ועד לפחות שנת 2020. גם שתי התביעות המשפטיות שהוגשו נגד האחים אלכסנדר בחודש מרץ, טוענות לאירועים מ-2010 ו-2012.
1 צפייה בגלריה
אורן ואלון אלכסנדר
אורן ואלון אלכסנדר
אורן ואלון אלכסנדר
(New York Post)

אישה אחת סיפרה ל"ז'ורנל" כי בסתיו 2017 יצאה לכמה דייטים עם אורן לפני שחזרה לביתו. היא אמרה שהוא הציע להראות לה משקפי מציאות מדומה שעזרו לקונים לסייר באופן וירטואלי בנכסי הנדל"ן היוקרתיים של חברת הבוטיק Official, שהוא ממייסדיה. לטענתה, לאחר שהרכיבה את המשקפיים, קרע אלכסנדר את שמלתה, הצמיד אותה למיטה ואנס אותה למרות שהתחננה בבכי שיפסיק. בעלה של האישה אישר את גרסתה, אותה שיתפה איתו לפני שנים.
אשה אחרת אמרה שהיא הייתה סוכנת נדל"ן במיאמי בתחילת 2017 כשאורן אנס אותה. היא טענה שהם הסתובבו עם חברים משותפים במועדון לילה אופנתי במיאמי ביץ' כשנענתה להזמנתו להתלוות אליו בחזרה לביתו. כשהגיעו לשם, הוא מזג לה משקה והם התחילו להיות אינטימיים, אבל כשעשו את דרכם לחדר השינה, היא חשה בחילה וראייתה היטשטשה. לטענתה, אמרה לאורן כי לא תקיים איתו יחסי מין כיוון שהיא לא מרגישה טוב והיא רוצה ללכת לישון. לדבריה הוא התעקש, דחף את עצמו עליה ואנס אותה. היא לא דיווחה למשטרה על האירוע לכאורה, לטענתה מחשש שלא יאמינו לה כיוון שהלכה הביתה עם אורן ברצון וסביר להניח כי שתתה יותר מדי.
אישה אחרת אמרה שנאנסה על ידי אורן אלכסנדר לפני כ-20 שנה כששניהם היו תלמידי תיכון. היא וכמה חברים הוזמנו לבית אלכסנדר למסיבה, אבל כשהגיעו גילו כי הם היחידים שם. היא אמרה שנתנו להם אלכוהול ואז היא הופרדה מחבריה ונאנסה. היא סיפרה שלא דיווחה על התקרית באותו זמן, כי חשבה שאולי הייתה זו אשמתה שהלכה לבית מלכתחילה.
אל חמש העדויות החדשות נגד אורן והשתיים המשותפות נגד אורן ואלון, הצטרפה השבוע תלונה גם נגד האח שלישי, טל אלכסנדר, אף הוא ברוקר מוכר ומייסד שותף של Official. בתביעה החדשה מאשימה אותו אישה בשם אנג'ליקה פארקר כי השתתף, יחד עם אלון, בתקיפה מינית שלה. בתביעה, שהוגשה במדינת ניו יורק, טוענת פארקר כי נאנסה על ידי שני גברים ביחד בזמן שאורן צפה. כל שלושת האחים מכחישים את ההאשמות וטוענים כי מדובר בנסיונות לסחוט מהם כסף.
האחים מגיעים ממשפחה ישראלית מצליחה מאוד. אביהם, שלומי אלכסנדר, הקים חברה המספקת שירותי אבטחה לבנייני מסחר ומגורים, אך בסופו של דבר הפך לאיש נדל"ן בולט של בתי יוקרה בדרום פלורידה. אורן הוא שם מוכר בעולם הנדל"ן היוקרתי. הוא ואחיו הגדול, טל, תיווכו בכמה מהעסקאות היקרות ביותר בניו יורק, כולל מכירה בכ-240 מיליון דולר ב-2019 של דירה בסנטרל פארק למיליארדר קן גריפין. העסקה הזו עדיין נחשבת לשיא לעסקת מגורים בארה"ב. הם גם ביצעו מכירות גדולות באספן, קולורדו, ובמיאמי. אלון, אחיו התאום של אורן, הוא מנהל בחברת האבטחה הפרטית של המשפחה, קנט סקיוריטי. אמם של האחים היא מנהלת הכספים הראשית של קנט.
בדצמבר 2022 אמר אורן אלכסנדר ל"ז׳ורנל" כי בשנתיים הקודמות הצוות שלו מכר נדל"ן בקרוב ל-3 מיליארד דולר ברחבי המדינה. הם כינו את עצמם A-Team והיו חלק מגל חדש של סוכני נדל"ן יוקרתיים שעזרו להגדיר מחדש את העסק החל משנות ה-2010. הם ניסו לחיות כמו הלקוחות שלהם, לטוס מסביב לעולם במטוסים פרטיים ולרכב על דיונות בערב הסעודית.
אחרי פרסום הידיעה על שתי התביעות, כתב אורן אלכסנדר באינסטגרם כי הוא לוקח הפסקה מעבודתו ב-Official ומעביר את הפוקוס שלו למאבק ב"האשמות אזרחיות חסרות בסיס. אני בטוח שבאמצעות סקירת הראיות הנרחבות, האמת תצא לאור".
איזבל קירשנר, עורכת הדין של אורן ואלון אלכסנדר, סירבה להתייחס לטענות חמש הנשים ב"ז׳ורנל" אך הכחישה את הטענות בשתי התביעות. "החקירה המוקדמת שלנו חשפה ראיות ברורות ובלתי ניתנות להפרכה שמזכות את האלכסנדרים, ואנחנו מצפים להציג אותן בבית המשפט", אמרה קירשנר.