עוד אפשרות להנחה בחשבון החשמל: קבוצת HOT הצטרפה היום לסלקום, פרטנר, בזק, אלקטרה, אמישראגז ופזגז והשיקה מותג חשמל בשם HOT אנרג'י, במסגרתו היא מציעה הנחות שגרתיות בחשבון החשמל שזהות להנחות שסלקום מציעה. למרות שהיא לא מציעה חידוש בהנחות לכלל הציבור, היא כן יצאה במסלול ייחודי ללקוחות טריפל (מנוי שמשלב טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי) שמנויים גם ל-HOT מובייל. ל-HOT אין חבילה שמשלבת טריפל ומובייל כך שמדובר בלקוחות רנדומליים. במשך שנים HOT הייתה החברה היחידה שהציעה שירותי טריפל ולמעשה היה לה יתרון תחרותי על שאר השחקניות בשוק.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
הוט
הוט
(צילום: תומי הרפז)
לקוחות כאלה ייכנסו למסלול שנקרא eTriple ויקבלו 10% הנחה קבועה בחשמל – מדובר בהנחה שכרגע לא קיימת אצל המתחרות. היא גם תציע 10% על חבילות רומינג. HOT מציעה עוד שתי הנחות שמתגמלות על נאמנות: לקוחות טריפל בלבד שיצטרפו ל-HOT אנרג'י יקבלו הנחה קבועה של 7%, בדומה לבזק ופזגז. כמו כן לקוחות דאבל נקסט (שירות הטלוויזיה האינטרנטי המוזל של HOT) יקבלו הנחה קבועה של 6%.
כאמור, לא מצאנו ש-HOT מוכרת חבילה משולבת טריפל + HOT מובייל, כך שההנחה הזאת תוענק ללקוחות רנדומליים שבמקרה מנויים לשני השירותים: טריפל ומובייל או ללקוחות חדשים וותיקים שיחליטו להצטרף לשני השירותים. הם ישלמו הרבה: חבילות הטריפל של HOT עולות לצרכנים כ-170 שקל לחודש ומעלה. לקוחות אלה יקבלו כאמור 7% הנחה קבועה, אם יצטרפו ל-HOT אנרג'י. מי יקבל 10% הנחה קבועה? לקוחות שמשלמים הרבה כסף בחודש ל-HOT כי אם מחברים חבילות טריפל עם מבצעי הוט מובייל מגיעים ללקוחות שמשלמים סביב 300 שקל ומעלה בחודש ל-HOT ומינימום 200 שקל בחודש.
לדוגמא: מסלולי HOT מובייל נמכרים ב-99.9-29.9 שקל לחודש. לזה יש להוסיף טריפל: לדוגמא, לקוח בחבילה שכוללת 170 ערוצי טלוויזיה, אינטרנט סיבים עד 5 גיגה וטלפון ללא הגבלה ישלם 199 שקל לחודש ובתוספת מודם ומגדיל טווח: 29.90 שקל. יש ל-HOT גם מסלולי מבצע כמו חודשיים ראשונים ב-69 שקל לחודש. או 299 שקל לחודש כששלושת החודשים הראשונים ב-99 שקל לחודש. היא גם מוכרת חבילות טריפל עם מהירות של 1 גיגה ב-169.9 שקל כולל נתב. דמי התקנה 169 שקל או 85 שקל בפנייה אונליין, או 400 שקל לבית פרטי.
ללקוחות HOT שאינם לקוחות טריפל, או ללקוחות כל חברות התקשורת בשוק, המסלולים ש-HOT מציעה בחשמל זהים למסלולי סלקום ודומים למסלולי פרטנר בחשמל: שנה ראשונה: הנחה של על חשבון החשמל5%, שנה שנייה – 6% הנחה ושנה שלישית 7% הנחה. או: מסלול חיסכון ביום עם הנחה של 15% בחשבון החשמל מ-17:00 עד 17:00 או מסלול חוסכים בלילה עם הנחה של 20% בחשמל מ-23:00 עד 7:00.
כדי לספק את השירות, קבוצת HOT חתמה לפני מספר חודשים על הסכמים לאספקת חשמל עם יצרני האנרגיה דליה אנרגיות ודוראד. למרות זאת, חברת החשמל היא האחראית על התשתיות ותיקונן ועל אספקת החשמל הסדירה, גם עבור לקוחות HOT.
מהחברה נמסר כי "ניתן להצטרף לשירות החשמל של HOT energy החל מהיום בתהליך דיגיטלי מלא שאורך כ-2 דקות בלבד ללא צורך בפניה לנציג ובאופן וירטואלי וללא צורך בטכנאי. ההצטרפות לשירות זמינה לכלל הציבור והתנאי היחיד הוא מונה חשמל חכם, לקוחות ללא מונה חכם יוכלו לרכשו ישירות מחברת החשמל".
מירב קריסטל, כתבתינו לענייני צרכנות על גל עליות המחירים
(צילום: ירון ברנר )