מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: טוסטר 8 משולשים של חברת ברוויל (Breville). המחיר: 350-550 שקל.
טוסטים וחורף זה שילוב קלאסי. וכמה פשוט זה: קחו לחם, שימו משהו בפנים, הכניסו לטוסטר, ותוך ארבע דקות יש פינוק. הפינוק הנוסף הוא שהטוסטר הוא אחד המוצרים הזולים בשוק ולכן אין סטודנט תפרן שלא מתהדר באחד כזה. חברת ברוויל מציגה מכין טוסטים משולשים גדול, עם פיצ'רים וגם תו מחיר עצום. האם שווה? בדקנו.
1 צפייה בגלריה
טוסטר 8 משולשים של חברת Breville
טוסטר 8 משולשים של חברת Breville
טוסטר 8 משולשים של חברת Breville
(צילום: יח"צ)
באתי סקפטי לטוסטר משולשים הזה. הרי הטוסטר משולשים ב-70 שקל שרכשתי לא מזמן עושה אחלה עבודה. כן, כל שנה צריך להחליף אחד כזה, אבל 70 שקל, אז למי אכפת. אז למה שארצה טוסטר משולשים שעולה יותר מפי ארבעה?

כפתור "עוד קצת"

קודם כל יש לו פיצ'ר שכל חובב טוסטים חלם עליו - כפתור הפעלה וכיבוי. המחסור בכפתור כזה בטוסטרים אחרים הוא אחד מתעלומות החיים. בטוסטר של ברוויל אחרי החיבור לחשמל יש כפתור התחלה, שהוא גם המכבה. אני כה מורגל למחסור בכפתור כזה שכמה פעמים הכנסתי טוסט למכשיר ורק אחרי כמה דקות נזכרתי ששכחתי להדליקו.
כשהטוסטר מגיע לטמפרטורה היעילה שלו נדלק כפתור אדום, פיצ'ר שיש בכמה מהטוסטרים שעולים מעט יותר מ-70 שקל, נניח 120 שקל. זה פיצ'ר מהותי כי טוסט שהוכנס למכשיר שנמצא בשיא הטמפרטורה שלו ייצא הרבה יותר פריך משום שלא עבר את תהליך ההתחממות האיטי יחד עם המכשיר.
פיצ'ר נוסף שיש לטוסטר של ברוויל הוא בחירת זמן - אפשר לכוון טיימר לכמה זמן שרוצים, לשים את הטוסט והמכשיר נכבה לבד בסופו, כך שאין את הסכנה של ריח שרוף שממלא את הבית. בנוסף, הבטתם בטוסט המוכן ובא לכם שיתחמם עוד כמה שניות? יש כפתור שממש קוראים לו "עוד קצת". לוחצים עליו והטוסט מקבל עוד 30 שניות של מכת חום. חמוד, בעיקר כי הטיימר עובד רק על דקות ולא על חצאי דקות.
עכשיו לעסק. איך הטוסט? אז מדובר במכשיר שכנראה הוציא את הטוסטים הכי טובים שיצאו בבית שלי. הדרך בה המשולשים מעוצבים ואיכות החומר של המכשיר עושים טוסטים עסיסיים מאוד במרכז ופריכים מאוד בשוליים עם ביס קרנצ'י נהדר גם מהלמעלה של הטוסט. הטוסטים גם אטומים לחלוטין כך שאף גבינה לא נשפכה מהצדדים על המכשיר.
שמונת המשולשים מאפשרים הכנת ארבעה טוסטים במקביל, כך שב"בום" אחד כל המשפחה מרוויחה טוסטים מרהיבים, אבל הגודל גם מאפשר הכנת טוסטי ענק. עם זאת, החיסרון הראשון של המוצר מופיע כאן, אך הוא חיסרון בכל טוסטר משולשים - לא תמיד אתה רוצה משולשים. טוסט נקניק, למשל, מרוויח יותר מטוסטר שטוח רגיל. מצד שלישי, מכת החום שקיבל הטוסט נקניק שהכנו בטוסטר של ברוויל הייתה יעילה הרבה יותר מהטוסטר הרגיל שלנו וממש תוך דקה הרחנו את כל הרטבים מתערבבים עם הנקניקים.
החומר ממנו עשוי הטוסטר קל לניקוי מאוד ויש חוברת מתכונים עם רעיונות לטוסטים פסיכיים. בגדול, אם לא המחיר, זה חתיכת שדרוג לקונספט הטוסט משולשים. מי חשב שמכשיר כה לא משמעותי יהיה זה שיגרום לי לקנא בעשירי העם שיכולים לקנות את הכי טוב בכל דבר ואין להם בעיה להוציא כמעט 400 שקל על טוסטר משולשים.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הסצפיפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.