שופרסל מוזילה מוצרים מצד אחד ומייקרת מהצד השני: החברה תייקר את מוצרי המאפייה ב-7% לשוק המוסדי - בתי מלון, מסעדות ובתי קפה. בשלב זה לא תהיה התייקרות לצרכן הפרטי במאפיות בסניפי שופרסל, אך היא תתגלגל אליו כשייצא לאכול בחוץ.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
"בעקבות עליית מחירי הקמח וחומרי הגלם הנלווים, אנו נאלצים לעדכן את המחירון של גידרון. מחירי מוצרי הלחם (מפעל דגון) יועלו ב- 7%. מחירי מוצרי המאפה (מפעל סהרון) יועלו ב- 7%. עליית המחירים תהיה בתוקף החל מ-1 בינואר 2023", כך הודיעה שופרסל.
הרשת סיכמה: "ניתן לקבל מחירון חדש במשרדי החברה. אנו מודעים לאי הנעימות הנגרמת ובטוחים שביחד נעבור את התקופה הזו בהצלחה".
מגדרון תעשיות נמסר: "גדרון הינו מפעל יצרני בתחום המאפים. לאור העליות החדות במחירי הקמח (40%), הסוכר (60%), הגלוטן (60%) והשמרים (24%) לצד העליות בתשומות בשנה האחרונה, אנו נאלצים לעדכן את מחירי הלחמים והמאפים שמספק המפעל ללקוחות המוסדיים".
גדרון מעלה מחירים אחרי המאפיות אנג'ל וברמן וחברות כמו תנובה, אסם, שטראוס, זוגלובק, סנו, קימברלי קלארק, טרה, מחלבות גד, יונליוור ואחרות שהעלו מחירים בגל הנוכחי.
גדרון היא האחרונה בשרשרת התייקרויות אצל ענקיות המאפים: פילסברי והמאפה הצרפתי העלו מחירים לשוק המוסדי בשיעור דומה כבר בחודש יולי 2022. בונז'ור של אסם העלתה מחירים באוקטובר ב-5%-7%.