פתיחת חנויות חדשות ומשבר הקורונה הזניקו את תוצאות רשת ויקטורי ברבעון הראשון בשיעור חד. בעקבות הסתערות הצרכנים על חנויות מזון בתקופת משבר הקורונה, ולאחר פתיחתן של שמונה חנויות חדשות, צמחו מכירות החברה ב-38.1%, ל- 565.8 מיליון שקל.
במהלך הרבעון עלו המכירות בחנויות זהות (חנויות שפעלו גם ברבעון הראשון אשתקד, נ.ק) ב-17.7%, והמכירות למ"ר עמדו על 9,000 שקל. הרווח הנקי זינק בשיעור חריג של 244.5%, ל-16.7 מיליון שקל. דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בגובה 10 מיליון שקל.
מאז תחילת 2019 ועד לסיום הרבעון הראשון השנה, פתחה ויקטורי 12 חנויות חדשות במסגרת מסע הקניות שהוביל אייל רביד, המנכ"ל ומבעלי השליטה, שזיהה הזדמנות במחנק האשראי אליו נקלעה יינות ביתן שמימשה נכסים. 4 מהחנויות נפתחו בימים האחרונים של חודש מרץ, כך שהשפעתן צפויה לבוא לידי ביטוי ברבעון השני ולהמשיך את מגמת הצמיחה של החברה. כבר בחודש אפריל, אחרי תקופת הדוחות, רשמה החברה צמיחה של 31% במכירות ו-10% במכירות חנויות זהות (חנויות שפעלו גם באפריל אשתקד), דבר המעיד על המשך הצמיחה.
העלייה במכירות הובילה לעליה של 40.4% ברווח הגולמי, שהסתכם ב-143.7 מיליון שקל. העלייה בשיעור חד יותר מזה של המכירות, אפשרה לויקטורי לשפר את הרווחיות הגולמית ל-25.4% מהמכירות. למרות עלייה בהוצאות, בעיקר מתוספת כח אדם, צמח הרווח התפעולי של ויקטורי ב-273.4% ועמד על 29 מיליון שקל. העלייה בשיעור נמוך (22.6%) של ההוצאות ביחס לעלייה במכירות אפשרה לחברה להציג זינוק ברווחיות התפעולית שצמחה ל-5.1%, לעומת 1.9% בתקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות המימון ברבעון הראשון זינקו ב-167% ל-10.7 מיליון שקל, בעיקר כתוצאה מהפסדים מנכסים פיננסיים נוכח הירידות בשוקי ההון כתוצאה ממשבר הקורונה. חלק ניכר מההפסדים מנכסים פיננסיים כבר קוזז לאחר ששוקי ההון החלו לעלות בחזרה.
בויקטורי מציינים כי לאחר תהליך התייעלות, פעילות האונליין מניבה רווחיות תפעולית דומה לזו של כלל החברה, וכן כי התפרצות נגיף הקורונה הביאה לגידול ניכר של מאות אחוזים בהזמנות האונליין. להערכת החברה, כיוון שחלק גדול מהציבור נחשף בזמן המשבר לאפשרות לבצע הזמנות מקוונות, דפוסי הצריכה צפויים להשתנות ורמת המכירות באמצעות הזמנות מקוונות תישאר גבוהה משמעותית מזו שנרשמה טרם פרוץ המשבר.