ענקית הבנייה הסינית CSCEC תקים פרויקט יוקרה בהרצליה: קבוצת הורוביץ, בבעלות היזמית חני הורוביץ, בחרה בחברת הביצוע הממשלתית של סין, הנחשבת הגדולה בעולם, לבנות את מיזם MUZZA בשכונת גליל ים בעיר. זהו פרויקט המגורים הראשון שלה בישראל, לאחר שבנתה למעלה מ-60 מיליון דירות ברחבי סין.
חברת CSCEC (Chania State Construction Engineering Corp Ltd), תאגיד ענק הבונה ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, השלימה את בניית נמל חיפה החדש ולוקחת חלק בימים אלה בבניית תשתית הרכבת הקלה. על פי דיווחי החברה, היא אחראית על בנייתם של 90% מגורדי השחקים בסין. בנוסף, היא מעורבת בבניית נמלי תעופה, נמלים ימיים, מוזיאונים, תחנות כוח, בסיסי שיגור לווינים, מנהרות שירות לוויניות ועוד.
1 צפייה בגלריה
פרויקט MUZZA גליל ים הרצליה
פרויקט MUZZA גליל ים הרצליה
פרויקט MUZZA גליל ים הרצליה
(הדמיה: קבוצת הורוביץ)
פרויקט MUZZA קיבל לאחרונה היתר בניה, והוא צפוי להתאכלס ברבעון הראשון של שנת 2024. היקפו מוערך בכ-200 מיליון שקל והוא משלב שני מבני מגורים בני תשע קומות עם 52 יחידות דיור. הורוביץ מסרה: "עבור CSCEC, זהו פרויקט המגורים הראשון בישראל ואני מאמינה שהצלחתו תביא לשיתופי פעולה נוספים בינינו".
על פי הקבוצה, טווח מחירי הדירות נע בין שלושה מיליון שקל לדירת שלושה חדרים, ארבעה מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים ו-4.5 מיליון שקל לדירת מיני פנטהאוז. הדירה היקרה ביותר בפרויקט היא פנטהאוז בשטח של כ-300 מ"ר המתומחר ב-15 מיליון שקל. עד כה נמכרו 20 דירות בהיקף של כ-80 מיליון שקל.