על רקע מיזוגן: סלקום וגולן מאבדות זה החודש השני כ-10,000 לקוחות ביולי. מתחילת השנה איבדו סלקום וגולן כ-42 אלף לקוחות. we4G מובילה את חודש יולי עם גיוס חיובי של כ-8,500 מנויים. פרטנר עם שיעור הנטישה הנמוך ביותר, HOT מובייל עם הגבוה ביותר.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, ממשיכה להוביל את טבלת הניודים וסיימה את חודש יולי עם גיוס חיובי של כ-8,520 לקוחות נטו - גיוסים בקיזוז נטישות, לא כולל לקוחות חדשים. אחריה ממוקמת פרטנר, שמסיימת עם גיוס חיובי של כ-3,300 לקוחות נטו, ורמי לוי עם גיוס חיובי של כ-490 לקוחות נטו.
אחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-370 לקוחות נטו, HOT מובייל עם אובדן של כ-590 לקוחות נטו, פלאפון עם אובדן של כ-2,710 לקוחות נטו, וגולן טלקום עם אובדן של כ-3,630 לקוחות נטו. בתחתית הטבלה נמצאת סלקום, שמאבדת כ-5,580 לקוחות נטו. על רקע המיזוג בין סלקום לגולן, מאבדות שתי החברות כ-9,210 לקוחות נטו, לאחר שאיבדו בחודש שעבר מספר דומה.
מבין ארבע החברות הגדולות, פרטנר מציגה את שיעור הנטישה החודשי הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-1.4% ממצבתה, כאשר HOT מובייל מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר העומד על כ-3% ממצבתה. במהלך חודש יולי התניידו כ-195 אלף מנויים, לאחר שבחודש יוני נעו בין החברות כ-200 אלף מנויים, במאי כ-175 אלף מנויים ובאפריל כ-95 אלף מנויים בלבד - מספר נמוך במיוחד בצל משבר הקורונה, שהוביל לסגירת מרכזי הסחר והקניונים, במקביל לאיסור של משרד התקשורת על שיווק אקטיבי.
בסיכום שבעת החודשים הראשונים של 2020, we4G מובילה עם גיוס חיובי של כ-46,010 לקוחות נטו וסלקום בתחתית עם אובדן של כ-21,450 לקוחות נטו. לפני סלקום נמצאת גולן שמאבדת כ-20,480 לקוחות נטו, ויחד הן מאבדות כ-42 אלף לקוחות נטו. בסך הכל נעו בין החברות מתחילת השנה כמיליון ו-160 אלף לקוחות.