המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל מזרחי טפחות, הסמנכ"ל בבנק משה לארי אכן מונה רשמית: דירקטוריון מזרחי-טפחות אימץ היום את המלצת ועדת האיתור לתפקיד המנכ"ל (שבראשה עמד יו"ר הדירקטוריון משה וידמן) והחליט, כי סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית משה לארי, יתמנה לתפקיד המנהל הכללי הבא של מזרחי טפחות. לארי יחליף את אלדד פרשר, שהודיע על כוונתו לפרוש מהבנק בחודשים הקרובים.
וידמן מסר, כי "חברי ועדת האיתור התרשמו מאוד מיכולותיו הרבות של משה לארי, מניסיונו העשיר ומתרומתו המשמעותית להישגי הבנק עד היום, כמו-גם מתפיסת עולמו באשר לאתגרי העתיד ולכיווני הפעולה של מזרחי טפחות במעלה הדרך. אנו בטוחים ביכולתו להוביל את הבנק, יחד עם אלפי העובדים והמנהלים המצוינים שלנו, להצלחות ניכרות גם בשנים הבאות". טרם תפקידו הנוכחי כיהן לארי כסמנכ"ל וחבר הנהלת הבנק: תחילה בתפקיד מנהל הסיכונים הראשי ומאוחר יותר כמנהל החטיבה לתכנון, תפעול ונכסי לקוחות.
1 צפייה בגלריה
משה לארי
משה לארי
משה לארי המנכ"ל הבא של מזרחי טפחות
בחודש פברואר הודיע המנכ"ל הנוכחי אלדד פרשר כי בכוונתו לעזוב את תפקידו לאחר קדנציה של שבע שנים. הדירקטוריון הקים ועדת איתור למציאת מחליף, אולם זמן קצר לאחר מכן פרץ משבר הקורונה, ופעילות ועדת האיתור הוקפאה. ראשית מכיוון שהוחלט למקד את המאמצים בטיפול במשבר, וכן הוחלט שלא ראוי לראיין מועמדים לתפקיד המנכ"ל באמצעות שיחות זום. כפי שפורסם לאחרונה בכלכליסט, עם פתיחת המשק והחזרה לשגרה, חודשה באחרונה פעילות הוועדה.
הבחירה בלארי, מועמד פנימי ולא חיצוני, משקפת גם רצון למנוע זעזועים בהנהלה בתקופה המתאגרת שבה גם משקי הבית וגם המגזר העסקי והמסחרי מתמודדים עם השלכות משבר הקורונה.