השליח יביא לכם את החבילה מסניף הדואר, בעלות גבוהה: דואר ישראל וגט (Gett) מרחיבות את שירות גט פוסט (Gett Post) בעוד 180 יחידות דואר נוסף ל-330 יחידות דואר שכבר מציעות את השירות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בין היתר, השירות יהיה זמין מעתה בירושלים, חיפה, באר שבע, יהוד, סביון, רשפון וכפר שמריהו. עד כה הוא ניתן באור יהודה, אזור, בני ברק, בת ים, גבעת שמואל, גבעתיים, גני תקווה, הוד השרון, הרצליה, חולון, כפר, סבא, נס ציונה, קריית אונו, ראשון לציון, רחובות, רמת גן, רמת השרון, רעננה ותל אביב. לא מדובר בפריסה מלאה בערים, אלא בפריסה חלקית.
1 צפייה בגלריה
שליח על אופנוע של גט טקסי
שליח על אופנוע של גט טקסי
שליח על אופנוע של גט טקסי
(צילום: יח"צ)
גט פוסט זה שירות של חברת השליחויות של גט - גט דליברי (שמשמשת כחברת השליחויות של מקס ברנר, אספרסו קלאב, דראג סטור ואייבורי), שמאפשר איסוף חבילות ודברי דואר רשום מסניף הדואר, או ממרכז המסירה, על-ידי שליחים של חברת המוניות, כשבחברה מבטיחים שכל ההליך ייעשה ב-30 דקות שכן השליחים מקבלים עדיפות בתור בסניף. מדובר בשליחים בסגנון וולט, שעובדים לפי זמינות ובוחרים מתי, כמה והיכן לעבוד.

אם יש לכם יותר משתי חבילות – תזמינו משלוח חדש

השירות הזה חוסך המתנה בסניף, אבל הוא לא זול בכלל: עלות שליחות ברדיוס של עד ארבעה ק"מ מהסניף: כ-35 שקל, למשלוח עד שני פריטים, במשקל עד 5 ק"ג בלבד, בתוספת 4.5 שקלים לכל ק"מ נוסף. כלומר כ-12% מסכום הקנייה אם מוסיפים 35 שקל ל-256 שקל (75 דולר), שהוא סכום ההזמנה השכיח בהזמנות מחו"ל. אם יש לכם יותר משני פריטים - תיאלצו להזמין משלוח חדש.
איך יודעים אם השירות הזה זמין בסניף הדואר שלכם? בדואר לא פרסמו את מפת הסניפים הרלוונטיים. תוכלו לדעת זאת לפי הודעת הסמס שאתם מקבלים מהדואר. אם יש בה לינק להזמנת שליחות - השירות זמין עבורו. את החבילה ניתן להזמין למיקום של הלקוח כלומר, הוא לא חייב להיות בבית בעת ההזמנה. אפליקציית גט מאפשרת מעקב אחרי השליח.