פרטנר מדווחת על שיפור בשורת ההכנסות, לצד עלייה חזקה בשורת הרווח. הכנסות ספקית שירותי התקשורת ברבעון השלישי של 2022 הסכתמו ב-891 מיליון שקל, עלייה של 6.5% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח הנקי זינק ב-112.5% ל-51 מיליון שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
מספר המנויים של החברה בסלולר עלה ב-0.8% ל-3.04 מיליון, וההכנסה החודשית הממוצעת למנוי עלתה ב-6.3% ל-51 שקל.
פעילות הסיבים האופטיים רשמה צמיחה חזק במיוחד, עם זינוק של 39.6% במספר המנויים ל-268 אלף. במקביל, מספר משקי הבית בבניינים שמחוברים לסיב האופטי של פרטנר עלה ב-44.2% ל-900 אלף.
המספר הכולל של מנויי האינטרנט של החברה עומד על 403 אלף, עלייה של 10.4%. הנקודה היחידה שבה הפגינה פרטנר חולשה היא פעילות הטלוויזיה שלה, שם רשם מספר המנויים שלה ירידה של 1.8% ל-222 אלף.
"פרטנר ממשיכה להציג צמיחה ויציבות בתוצאות הפיננסיות, תוך המשך השקעות בפריסת סיבים אופטיים ודור 5", אמר מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי. "במקביל, סיימנו לגבש בימים אלה את שדרת ההנהלה, תוך שאנו ממוקדים בהמשך שיפור השירות ללקוחות שלנו", הוסיף גבאי.