אחרי שפנגו ייקרה את עמלת החניונים משקל ל-1.90 שקלים, היא שוב מעלה מחירים, והפעם היא תחל לגבות עמלה על שירות שהשיקה ב-2020 ולא הפך לפופולרי: תדלוק באמצעות אפליקציית פנגו בתחנות הדלק של סונול. לקוחות פנגו קיבלו את ההודעה הבאה מהחברה: "רצינו לעדכן שבקרוב תתווסף עמלה של 1 שקלים על פעולת תדלוק אך ורק עבור לקוחות שאינם חברי מסלול סימפל או smart".
בהמשך ההודעה, החברה מנסה לעודד לקוחות להצרף למסלולי התזכורות בתשלום שלה: פנגו סמארט ב-12.90 שקל לחודש ופנגו סימפל ב-9.90 שקלים לחודש.
1 צפייה בגלריה
תדלוק באפליקציית פנגו
תדלוק באפליקציית פנגו
תדלוק באפליקציית פנגו
(צילום מסך)
בעצם החברה מודיעה כעת שעד כה התדלוקים דרך האפליקציה היו בחינם ומעתה תהיה עלות לכל תדלוק, אלא אם כן תתחברו למסלול עם עלות נוספת. הגבייה מגיעה ככל הנראה בשל כישלון השירות הזה בקרב לקוחות שאינם מנויים במסלול כלשהו בפנגו: למרות שעד כה השירות היה ללא עלות וללא התחייבות, הוא לא צבר מספר רב של לקוחות כאלה: רק אלפיים לקוחות מתדלקים כך מתוך כ-3 מיליון. זאת למרות שפנגו גובה 7.50 שקלים לליטר בנזין 95 אוקטן בתחנות סונול, במקום 7.74 שקלים לליטר בשירות מלא, במסגרת מבצע שיהיה בתוקף עד 24 ביוני.
לפי אתר פנגו, "לאחר הפעלת השירות לא ניתן לבטל אותו, אך באפשרות המשתמש שלא לעשות שימוש בשירות זה".
המתדלקים דרך פנגו יכולים גם לצבור נקודות goods של סונול, למימוש ברשת חנויות הנוחות שלה. רק שסונול מצידה כיווצה את הטבותיה, עברה למחיקה של הנקודות הנצברות לפעם בחצי שנה ולמתן מתנות קטנות יותר תמורת הנקודות כמו בקבוק קולה 500 מ"ל במקום 1.5 ליטר.
החברה האם של פנגו, מילגם, שבבעלות שי וגיל ויל, רכשה לאחרונה את גט ואת דואר ישראל.
מפנגו נמסר בתגובה: "לקוחות פנגו נהנים משירות תדלוק מהיר באמצעות האפליקציה בלחיצת כפתור. עדכון העמלה בגובה שקל אחד ייכנס לתוקף בקרוב, ויחול רק על כאלפיים לקוחות שאינם חברי המסלולים בהם השירות ניתן ללא עמלות. לפיכך העדכון לא רלוונטי לכלל משתמשי פנגו. חשוב להדגיש כי לקוחות פנגו המתדלקים באמצעות האפליקציה נהנים מהנחה על תדלוק, צבירת כסף לחניות בכחול לבן ועוד".