בני מזל סרטן נולדו בין ה־22 ביוני ל־22 ביולי. זהו אחד משלושת המזלות של יסוד המים, יחד עם מזל דגים ועקרב. הכוכב השליט שלו הוא הירח. יסוד המים אחראי על עולם הרגש, מה שיוצר תנודות במצבי רוח אצל בני מזל זה. הם מושפעים מהירח: כשהוא מלא הם שמחים, כשהוא מתרוקן הם עצובים.
תכונות מרכזיות: פועלים מהלב, בעלי אינטליגנציה רגשית, יצירתיים, עקשנים, עלולים להיות וכחנים, רגשניים, ביתיים ומשפחתיים. יש מבני מזל זה שחיים את העבר ומתקשים לשחרר אותו, מכאן יש בהם בעלי נטייה לאספנות, במיוחד חפצים בעלי ערך סנטימנטלי.

מעברי קריירה ודירה: להיזהר עם הכסף

בשנה זו בני המזל חייבים להיות יצירתיים ולגלות רגישות לעבודתם, אחרת יהיה להם קשה לפתח אותה ולהתקיים בה. בני המזל טובים ביחסי אנוש, לכן מומלץ לפתח את מעגל הקשרים. בחודשי הקיץ מומלץ להיזהר מהוצאת כספים מיותרת, להיות מדויקים ומחושבים, כדי לא להיכנס למתחים מיותרים בעקבות חישובים כלכליים לא נכונים. פתיחת עסק חדש אינה מומלצת בחמשת החודשים הקרובים. כן מומלץ השנה לבני המזל מעבר דירה, אבל לאחר חישוב כספי מדויק.


4 צפייה בגלריה
יהודה לוי
יהודה לוי
יהודה לוי
(צילום: טל שחר)

"אהבה" - העבר מאחור, המבט קדימה

השנה מתאימה לפתח את האהבה ומערכות היחסים. ככאלו, שמתקשים להיפרד מהעבר, מומלץ לבני המזל לשים את העבר מאחור, ולצעוד קדימה עם הסימנים שמסביב. מי שלא יידע להניח לעבר, עלול למצוא את עצמו במערבולת זוגית ובמשבר. לנשות המזל צפויה שנת פוריות מוצלחת.

בני מזל סרטן ידועים:

סופרים: אנטואן דה סנט אכזופרי, וארנסט המינגווי. מלכים ונסיכים: המלך הנרי השמיני, הנסיך וויליאם, הנסיכה דיאנה. שחקניות ושחקנים: מריל סטריפ, טום הנקס, טום קרוז, ואצלנו יהודה לוי. סופרים ויוצרים: ש"י עגנון, יצחק בשביס זינגר ונעמי שמר.


4 צפייה בגלריה
מריל סטריפ
מריל סטריפ
מריל סטריפ
(צילום: shutterstock)

אבני מזל שמתאימות לבני מזל סרטן

מונסטון: אבן הירח. יש מאמינים כי המונסטון עוזרת לאזן את הרגשות, היא מומלצת למי שמחפש אחר אהבת חייו. מבחינה פיזית היא מסייעת להחזיר את המערכת ההורמונלית לאיזון, לכן מומלצת לנערות ונערים בגיל ההתבגרות, ולנשים וגברים בגיל המעבר. מבחינה מנטלית היא מיועדת לחיזוק ההערכה והביטחון העצמי.
אמרלד/ברקת: אבן ירוקה, אחת האבנים היקרות. נחשבת לאבן ריפוי, בעלת יכולת לתרום לתהליך הניקוי של הגוף מאנרגיות שליליות ומרעלים. מייחסים לה השפעה על מזל ושפע, וברומא העתיקה ראו בה את סמל הפוריות. שימוש באמרלד מחזק את האהבה ועוזר בשחרור טראומות הקשורות ברגש, יש שממליצים להצמידה אל הלב.


4 צפייה בגלריה
סיגל ששון
סיגל ששון
סיגל ששון
(צילום: אלבום פרטי)

קחו נשימה: מרקורי ברטרו (נסיגה) במזל סרטן

מרקורי (כוכב חמה), אחראי על התקשורת, על הקצב והשגרה. כשהוא ברטרו, יש תחושה של עצירה בשגרה. דברים משתבשים ונעצרים, ודווקא מכאן אפשר להסתכל על התקופה הזו כעל הזדמנות. הזדמנות להאט את הקצב, ולבחון מחדש מה אנחנו עושים, כדי לשפר לעצמנו את החיים. מרקורי במזל סרטן מביא לשאלות של מי אני והאם אני נאמן למי שאני. התבוננות רגשית פנימה תוביל להבנה של איך אפשר להתמודד עם תהליכים, ומה צריך לשנות ולתקן. זו יכולה להיות תקופה יצירתית, כי כשמרקורי בנסיגה, הוא דורש מאיתנו למצוא פתרונות מקוריים, כדי להיחלץ ממצבים ישנים שנקלענו אליהם, וכדי לשנות דפוסים ישנים.

אורלי אמזלג טבצ'ניק - נומרולוגיה קבלית ומרצה, בת מזל סרטן

"עד ה־15/7(כולל) מומלץ להימנע מלהיעלב ולהיפגע, כי רטרו שנמצא על מזל סרטן מעוות את הפרשנות שלנו. אנחנו נוטים לשפוט לא נכון ובחומרה, ולפעול באימפולסיביות, תכונה שמאפיינת את בני מזל סרטן.


4 צפייה בגלריה
אורלי אמזלג טבצ'ניק
אורלי אמזלג טבצ'ניק
אורלי אמזלג טבצ'ניק
(צילום: אלבום פרטי)

הרטרו הזה מגיע בשנת 2020, שבגימטריה שווה 4. זה אומר, בין היתר, שינוי סדרי בראשית. נראה ריסטארט בכלכלה ובמנהיגות העולמית. השנה הזו מביאה צורך אמיתי לנקות: להסתכל בכנות בלבן של העיניים, ולהתחיל להתמודד, כי הגענו לרמת אנדרלמוסיה מוגזמת, והיקום והבריאה לא מוכנים לוותר לנו יותר. אירועים ביטחוניים, כלכליים, פוליטיים ועדיין "קורוניים", ילוו וישפיעו על החודש הקרוב. עם זאת, יש משהו טוב במציאות המורכבת והמאתגרת הזו, כי סוף סוף האדם יבין ויפנים היכן הוא עומד באמת. בנוסף, כשמרקורי בנסיגה זה אומנם מעכב את מה שזורם, אבל זה גם מזרים את מה שמעוכב, מה שאומר למי שאצלו תהליכים תקועים, שזה הזמן ליזום ולהסתער. למשל: אם פנויות ופנויים מרגישים שענייני הזוגיות תקועים, זה הזמן להגביר את נסיונות ההיכרויות, להעז ולקפוץ למים.
אם הבית כבר שנתיים לא נמכר, דווקא בחודש הזה מומלץ שים את המכירה במרכז סדרי העדיפויות, יש סיכוי טוב שתיסגר עסקה. לסיכום: להתמקד בפעולות ולא בפרשנויות, היקום כבר ידאג לתוצאות".