קבוצת ישראכרט הודיעה היום (חמישי) על שני צעדי התייעלות גדולים: כ-100 עובדים בהסכם קיבוצי יפרשו במסגרת תוכנית פרישה מרצון וכ-100 עובדים נוספים המועסקים במיקור חוץ או בחוזים אישיים יפוטרו. לפי החברה, המהלך צפוי להוביל לחיסכון שנתי של כ-50-40 מיליון שקל בשנה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בחברה מציינים כי העובדים שיעזבו במסגרת תוכנית הפרישה מרצון יקבלו פיצויים מוגדלים בשיעור של עד 200% מעבר לסכום הפיצויים המופרשים על פי חוק. תוכנית זו גובשה יחד עם נציגות העובדים של החברה ועלותה מוערכת בהיקף של כ-45-35 מיליון שקל. העובדים צפויים לפרוש עד סוף שנת 2021.
1 צפייה בגלריה
רון וקסלר
רון וקסלר
ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט
(צילום: עמית שעל)
בהודעה של הקבוצה לבורסה לניירות ערך נכתב כי "לאור שינויים דינאמיים בסביבה התחרותית בה פועלת החברה לצד השלכות משבר הקורונה, מבצעת החברה פעולות התייעלות במגוון נושאים ופעילויות. כחלק מצעדים אלו, בכוונת החברה לצמצם את מצבת כח האדם בהיקף של כ-200 עובדים".
ישראכרט, בניהולו של רון וקסלר היא חברה ללא גרעין שליטה. החברה צפויה לפי הערכות לעבור שינויים בתקופה הקרובה, בעקבות השינוי בהרכב הדירקטוריון וכניסתה הצפויה לתפקיד של היו"רית החדשה תמר יסעור.
וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט: "צעדי ההתייעלות ותוכנית הפרישה מרצון הם חלק מתוכנית אסטרטגית רחבה לשינוי פניה של קבוצת ישראכרט. כחלק משינויים אלו, אנו נכנסים ביתר שאת לתחומי התשלומים בדיגיטל, מכירת מוצרי ביטוח ושירותים פיננסיים מתקדמים. ברור לנו כי הטיפול בהוצאות החברה הוא הכרחי ומתבקש, ואנו נמשיך לפעול בנושא".