מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את מערך הדיגיטל של הלשכה להסיט ככל הניתן תקציבים לפרסום לגופי תקשורת ישראליים, בדגש על גופים קטנים. בלפ"מ מעבירים את מירב תקציבי הפרסום בדיגיטל לגופים בינלאומיים כמו פייסבוק וגוגל, ובעקבות החרפת המשבר בענף הפרסום כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, מנסים בממשלה לעזור ככל האפשר לשוק המקומי.
לפ"מ פועלת כקבוצת תקשורת עבור משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות. בכל שנה הלשכה מייצאת עשרות מהלכים שיווקיים הכוללים קמפיינים ציבוריים וחברתיים במגוון תחומים. מאז תחילת משבר הקורונה חווים בלפ"מ עלייה בביקוש לקמפיינים ממשלתיים, בעיקר ממשרד הבריאות והחינוך, על מנת לספק מידע לציבור. בקמפיין האחרון אודות הקפדה על הוראות שיכולה למנוע את התפשטות הנגיף, הושקע כמיליון שקל.
ממשרד התרבות והספורט נמסר: "ההנחייה בהתאם למדיניות השרה מירי רגב, ולאור הצורך לתמוך באתרים הישראליים, נוכח ממדי המשבר. יודגש כי לא הייתה כל פנייה ממשרד רוה"מ או מכל גורם אחר בעניין זה, וההחלטה היא נגזרת של המדיניות, והיא מחוייבת מציאות".