חברת הייבוא ויסוצקי שהוכרזה כמונופול בתה ירוק וחליטות - החליטה להעלות מחירים רגע אחרי העלאת המע"מ, בתה שחור.
היא תייקר בפברואר לקמעונאים מותגי תה שחור ועוגיות ב-6% וצימקאו אופנהיימר ב-22%. מדובר בתוספת של כשני שקלים למוצרים עבור הצרכנים, אם הרשתות יעלו מחיר בשיעור ההתייקרות של ויסוצקי ולא מעבר מכך. הרשתות יכולות גם לא לגלגל את ההתייקרות לצרכנים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי סליס)
תה קלאסיק באריזה ירוקה 100 יחידות נמכר בימים אלה ב-15.90 שקל ביש חסד, ב-16.90 שקל במחסני השוק וב-27.90 שקל בילו. מחירה צפוי לעלות ל-30-17 שקל.
תה באריזה כחולה 100 יחידות נמכר ב-15.90 בשופרסל דיל ויוניברס, ב-18.90 שקל במעיין 2000 וב-19.90 שקל בסטופמרקט. מחירה צפוי לעלות ל-21-16.80 שקל.
תה ארל גריי 50 יחידות נמכר ב-21.80 באושר עד, ב-26.90 בשופרסל אקספרס וב-34.50 בקרפור סיטי. המחיר צפוי לעלות ל-36-23 שקל.
25 יחידות ארל גריי נמכרת ב-13.90 שקל בחצי חינם וב-20.90 שקל בילו. המארז הזה צפוי להתייקר ל-14.70 שקל עד 22.90 שקל.
ראיון עם מנכ"ל קרפור
( צילום: ליאור שרון)
חפיסת צימקאו מריר אופנהיימר 300 גרם נמכרת ב-8.90 שקלים במחסני השוק, ב-9 שקלים ברמי לוי וב-12.90 שקל בסופר יודה. היא צפויה להתייקר ל-15.70-10.80 שקל.
ויסוצקי גם העלתה את מחירי עוגיות BN באריזת 180 גרם בשיעור של כ-6%. כיום הן נמכרות ב-18.90-15.90 שקל ללא מבצע. הן צפויות להימכר ב-20-16.8 שקל.
ויסוצקי מייצרת ומוכרת כ-200 סוגי תה, מפעילה את חנות ואתר T lab ומשמשת יבואנית ומפיצה ללקוחות קמעונאיים ומוסדיים. היא משווקת בין היתר, מוצרי זיתים תחת המותג זיתא, ופלים ועוגיות; פסטות ומוצרי עגבניות ליגורי ובלה איטליה וארוחות טונה תחת המותג קאלבו.