חברת הייבוא ויסוצקי שהוכרזה כמונופול בתה ירוק וחליטות - החליטה להעלות מחירים רגע אחרי העלאת המע"מ, בתה שחור.
היא תייקר בפברואר לקמעונאים מותגי תה שחור ועוגיות ב-6% וצימקאו אופנהיימר ב-22%. מדובר בתוספת של כשני שקלים למוצרים עבור הצרכנים, אם הרשתות יעלו מחיר בשיעור ההתייקרות של ויסוצקי ולא מעבר מכך. הרשתות יכולות גם לא לגלגל את ההתייקרות לצרכנים.
תה קלאסיק באריזה ירוקה 100 יחידות נמכר בימים אלה ב-15.90 שקל ביש חסד, ב-16.90 שקל במחסני השוק וב-27.90 שקל בילו. מחירה צפוי לעלות ל-30-17 שקל.
תה באריזה כחולה 100 יחידות נמכר ב-15.90 בשופרסל דיל ויוניברס, ב-18.90 שקל במעיין 2000 וב-19.90 שקל בסטופמרקט. מחירה צפוי לעלות ל-21-16.80 שקל.
תה ארל גריי 50 יחידות נמכר ב-21.80 באושר עד, ב-26.90 בשופרסל אקספרס וב-34.50 בקרפור סיטי. המחיר צפוי לעלות ל-36-23 שקל.
25 יחידות ארל גריי נמכרת ב-13.90 שקל בחצי חינם וב-20.90 שקל בילו. המארז הזה צפוי להתייקר ל-14.70 שקל עד 22.90 שקל.
חפיסת צימקאו מריר אופנהיימר 300 גרם נמכרת ב-8.90 שקלים במחסני השוק, ב-9 שקלים ברמי לוי וב-12.90 שקל בסופר יודה. היא צפויה להתייקר ל-15.70-10.80 שקל.
ויסוצקי גם העלתה את מחירי עוגיות BN באריזת 180 גרם בשיעור של כ-6%. כיום הן נמכרות ב-18.90-15.90 שקל ללא מבצע. הן צפויות להימכר ב-20-16.8 שקל.
ויסוצקי מייצרת ומוכרת כ-200 סוגי תה, מפעילה את חנות ואתר T lab ומשמשת יבואנית ומפיצה ללקוחות קמעונאיים ומוסדיים. היא משווקת בין היתר, מוצרי זיתים תחת המותג זיתא, ופלים ועוגיות; פסטות ומוצרי עגבניות ליגורי ובלה איטליה וארוחות טונה תחת המותג קאלבו.