קונים בתווי שי, גיפט-קארד או קופונים? שימו לב לערך המתנה: לקוח של הוט מועדון צרכנות קנה תו קנייה בשווי 150 שקל לאתר "סנו עד הבית" ב-15% הנחה, רק שבמקום לקבל הנחה בעת הקנייה באתר – הוא שילם יותר.
"לאחר הרכישה, קיבלתי מסרון למימוש באתר סנו עד הבית", הוא מספר. "בחרתי את המוצרים שרציתי לרכוש באתר עבור ניקיון פסח הגדול, וכשהזנתי את קוד השובר ניתן לי זיכוי של 100 שקל בלבד ולא 150 שקל. התו עלה לי 127.5 שקל, אבל כשהכנסתי את קוד הקופון לאתר סנו השווי שלו היה רק 100 שקל. כלומר, שילמתי 127.5 שקל כדי לקבל שובר של 100 שקל. שווה לא?", הוא מספר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
3 צפייה בגלריה
תו קנייה סנו עד הבית
תו קנייה סנו עד הבית
תו קנייה סנו עד הבית
3 צפייה בגלריה
חשבון אחרי הנחת קופון הוט צרכנות
חשבון אחרי הנחת קופון הוט צרכנות
חשבון אחרי הנחת קופון הוט צרכנות
הצרכן קנה באתר סנו ב-153.90 שקל + שליח עד הבית ב-29.9 שקל – בסך הכול 183.8 שקל, והזין את קוד השובר. האתר בתגובה הוריד לו 100 שקל בלבד מהסכום הכולל, כך שהוא שילם 82.90 שקל. אם הכול היה מתנהל כשורה - הוא היה משלם באתר 33.8 שקל בלבד.
מסנו הפנו אותנו להוט, שבעקבות פניית ynet פיצתה את הפונה בשובר בסך 140 שקל לארוחת בוקר זוגית והחזר על השובר של סנו.
ריאיון אולפן איתן יוחננוף
(צילום: אסף חן)
מהוט נמסר בתגובה: "מועדון הוט צרכנות פועל בראש ובראשונה לרווחת עמיתיו, ועל מנת להציע להם את הצעת הערך הטובה ביותר במחירים הוגנים וללא אותיות קטנות. במקרה המדובר נתקלנו בתקלה טכנית ונקודתית עם מספר עמיתים מצומצם, שטופלה באופן מיידי מרגע קבלת הפנייה. אנו בקשר עם העמיתים שיפוצו, וההטבה ירדה מהאתר לצורך תיקונה".