לא רק בחופשות מזדמנות, גם ביומיום החיים יכולים להיות ממש טובים ומפנקים. את הבשורה הזאת מביאה בימים אלה חברת דר נופרים לעיר נתניה: הכירו את The Grand, מגדל מגורים אקסקלוסיבי ויוצא דופן, הממוקם בשכונת אגמים החדשה בעיר החוף המרכזית נתניה. הפרויקט, שקיבל היתר ובנייתו החלה, הוא יריית הפתיחה של החברה היזמית והקבלנית הוותיקה באזור הצפון, וללא ספק מדובר בפתיחה מרשימה: מגדל מגורים אייקוני באחת השכונות המבוקשות בעיר, עם קרבה לכביש החוף, לחוף הים הנמצא במרחק דקות נסיעה ספורות, וכן לשמורות טבע מרהיבות ולאזורי התעסוקה, התעשייה והבילוי של העיר.
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: חברת 3DVISION)

מגדל המגורים The Grand, המתנשא לגובה 35 קומות, הוא מתחם לייף־סטייל יוקרתי, המציע חוויית מגורים אחרת ותחושה של חופשה מתמשכת. התכנון האדריכלי יוצא הדופן של הפרויקט - פרי עבודה של משרדי האדריכלים המובילים גוברמן אדריכלים וטטרו אדריכלים, מגדיר מחדש את הקונספט של איכות חיים ומגורי יוקרה למשפחות במרחב מגורים אחד. מעבר לדירות המרווחות, המצוידות במרפסות שמש גדולות במיוחד, ייהנו הדיירים מבריכה חיצונית בסגנון מלון בוטיק, מתחם ספא ופינות ישיבה מוצלות, לצד גינות מטופחות וחדר כושר מאובזר. זאת נוסף על לובי מפואר בגובה כפול, ובו לאונג’ דיירים, טרקלין עסקים וארבע מעליות מהירות.
על עיצוב החללים המשותפים בפרויקט – הלובי והשטחים החיצוניים וכן הקומה לדוגמה - אמון האדריכל אושיר אסבן, שעיצב מספר רב של דירות ובתי מלון יוקרתיים בארץ ובעולם ומביא עימו ניחוח אירופאי־בינלאומי. אסבן: “הרעיון בתכנון The Grand היה ליצור תחושה של ריזורט. כך למשל, הכניסה למגדל היא באמצעות שביל גישה, והלובי מעניק תחושה הדומה יותר ללובי של מלון מאשר לובי של בית מגורים".
הקומה לדוגמה בעיצובו של אסבן, שתושק בקרוב, כוללת ארבע דירות, המעוצבות כל אחת בסגנון אחר, כאשר בעיצוב הדירות והחללים המשותפים נעשה שימוש בחומרים טבעיים ובצבעים חמים.

השיא: קולקציית ה־ Infinity

שכונת אגמים החדשה בנתניה היא המיקום האידיאלי למגורים עבור משפחות צעירות ומשפרי דיור. השכונה מציעה כל מה שנדרש לחיי משפחה איכותיים ומלאים, בין היתר מגוון פארקים ומתקני שעשועים, מרכזי תרבות וקהילה, בית כנסת ומתחמי מסחר, לרבות מתחם העסקים היוקרתי "תדהר לגון", הנבנה בימים אלה, וכולל בתי קפה וחנויות איכותיות. מוסדות החינוך והציבור בשכונה כבר מוכנים ועומדים על תילם:, ובהם אשכול גנים ובית ספר יסודי חדש.
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: 3DEVISION)

חברת דר נופרים, שהינה חברה יזמית וקבלנית המקימה את הפרויקטים שלה בעצמה, בונה כבר למעלה משלושה עשורים בצפון הארץ - בקריות, עפולה ועוד, אלפי דירות בבנייה רוויה, מגדלי יוקרה, מתחמי בוטיק וצמודי קרקע, המאופיינים בתכנון לא שגרתי ובעיצוב מוקפד באיכות בלתי מתפשרת. “אצלנו לא מתפשרים על תכנון. אנחנו חושבים על הפרטים הקטנים ועל כל פינה בבית", מציין רפי בן משה, מנכ”ל ובעלים משותף בדר נופרים. "אנו בונים חללי מגורים גדולים ומרפסות ענקיות, המייצרים חוויה הוליסטית שלמה הן בדירות והן בחללים המשותפים. בדר נופרים לא בונים רק בית, בונים קהילה ואיכות חיים לדיירים".
כל קומה במגדל, עד הקומה ה־17, כוללת 4 דירות, שמכל אחת מהן נוף ייחודי ומפרט גבוה מהספקים המובילים בתחומם. המרפסות גדולות ביחס למקובל, ושטחיהן נעים בין 20 מ”ר לכ־55 מ”ר. בקומות הגבוהות 3 דירות בלבד בקומה, לרבות דירות פנטהאוז מפוארות.
גולת הכותרת של הפרויקט היא קולקציית Infinity - דירות מיני פנטהאוז הממוקמות בקומות 29 ומעלה: דירות רחבות ממדים, ובהן מרפסות ענק הצופות לנוף עוצר נשימה. מדירות החזית נשקף נוף ים עד האופק, והתחושה היא של וילה מרחפת. בדירות אלו תפגשו מפרט אקסקלוסיבי ייחודי שלא נופל ברמתו מהפרויקטים היוקרתיים ביותר על קו החוף בישראל.
“אנו רואים בלקוחותינו חלק מהמשפחה. חלק מהשיווק שלנו הוא ללקוחות חוזרים, הקונים דירה שנייה ושלישית ומביאים בני משפחה", אומר המנכ"ל בן משה ומסכם: "אנו שמחים על ההזדמנות שיש לנו להביא את העקרונות והקווים המנחים של דר נופרים לאזורים חדשים, וגאים על הזכות להיות חלק מפיתוח העיר נתניה".

כל מה שחלמתם ועכשיו עם יותר הטבות!

לרגל השקת הפרויקט, הטבות פריסייל מיוחדות על דירות מפוארות עם מרפסות ענק, מוגבל ל- 10 דירות בלבד!
3 צפייה בגלריה
הדמיה להמחשה בלבד
הדמיה להמחשה בלבד
הדמיה להמחשה בלבד
(הדמיה: חברת 3DVISION)


פורסם לראשונה: 09:11, 27.06.24