עולם התעסוקה הדינמי כיום מציע מגוון רחב של הזדמנויות לקריירה ולקידום אישי ומקצועי. לצד מי שמבקשים להשתלב בחברה גדולה ולהתקדם במגוון תפקידים, יש מי שמעוניינים לעשות את צעדיהם הראשונים בדרכם המקצועית, חלקם סטודנטים שזקוקים לגמישות ולעבודה היברידית. בחברת MAX, שמשרדיה ממוקמים בבני ברק ובצ'קפוסט, יש מקום גם לאלה וגם לאלה.
MAX פועלת משנת 2000 בתחום האשראי וה־Payments. לחברה מעל 3 מיליון כרטיסי אשראי פעילים, והיא מספקת ליותר מ־70 אלף בתי עסק ולפרטיים מבחר גדול של שירותים פיננסיים, לצד כלים דיגיטליים מתקדמים לניהול. בהלימה למוטו "לנסות, להעז, להצליח", את החברה מאפיינות אנרגיה טובה, חדשנות ותקשורת בגובה העיניים הן עם הלקוחות והן בקרב העובדים, כשהשילוב בין יציבות ארגונית למעטפת הייטקיסטית קצבית מייצר עשייה ותזוזה ללא הרף.
3 צפייה בגלריה
עובדי MAX. שילוב בין יציבות ארגונית למעטפת הייטקיסטית קצבית
עובדי MAX. שילוב בין יציבות ארגונית למעטפת הייטקיסטית קצבית
עובדי MAX. שילוב בין יציבות ארגונית למעטפת הייטקיסטית קצבית
(צילום: באדיבות חברת מקס איט)

למעשה, הזדמנויות הקידום והצמיחה שהחברה מציעה לעובדיה, מאפשרות להצטרף אליה כ"דף חלק" ולהפוך למקצוענים מומחים. זה מבסס את תחושת השייכות החזקה לארגון, ועל הדרך כולם נהנים מאווירה מעולה ושלל פינוקים. על כל אלה ועוד דורגה MAX במקום ה־23 בדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן ב־2023 (על ידי חברת CofaceBdi).

"כולם בגילי, וזה ממש בית"

תומר, בת 23 מרחובות, סטודנטית לניהול משאבי אנוש בבר אילן, עובדת בחברה כשנתיים. "הגעתי דרך עובד.ת מביא.ה חבר.ה' כמו המון עובדים בחברה, באוגוסט 2022 למשרת סטודנט. התפקיד שלי היה נציגה במוקד חירום של אישורים וחסימות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים שכרטיסם אבד, נגנב או התבצעה בו הונאה. עם הזמן התחלתי לבצע עוד משימות, להתפתח, לעזור למנהלים שלי, להעמיק עוד בתוכן ולהכשיר בוגרי קורסים. היום אני סופרווייזר בצוות הדיגיטל במוקד שזמין 24/7".
איך ההרגשה לעבוד ב־MAX?
"הגעתי כשאני לא מכירה כמעט איש. היום רוב חבריי הם מהחברה, כולם בגילי, וזה ממש בית. יש פה אווירה צעירה, עם תחרויות שאנחנו עושים בתוך המוקדים. למשל בקרוב ייצאו 28 נציגים לנופש מגבש באילת. פעם בשנה יש נופש חברה, פתאום טסים לאתונה או לדובאי. אנחנו מציינים את יום האישה ויום הגבר ומרימים לנו פה מסיבות והפתעות כיפיות שמפגישות את כולם יחד, אם בחגים, בכנסי חברה וגם סתם כך. אני נותנת מעצמי ונותנים לי בחזרה מכל הלב. זה לא קיים בכל מקום".
3 צפייה בגלריה
תומר גיא
תומר גיא
תומר גיא
(צילום: באדיבות חברת מקס איט)

ב־7.10, כמו רבים, גויסה תומר למילואים. "שירתתי ארבעה וחצי חודשים בצפון ובדרום, והופתעתי שהמנהלים, גם הבכירים ביותר, התקשרו, שאלו לשלומי, בדקו שלא חסר לי דבר והרגיעו אותי ששומרים לי את המקום. גם המנהלת האישית שלי הייתה בקשר ודאגה לי. שימח אותי לדעת שרואים אותי. שלחו לנו חבילות ששימחו ועודדו אותי מאוד. כשחזרתי מהמילואים, הייתה לי שיחה עם המנהלים הישירים שלי ומפגש עם מנכ"ל החברה שהקשיב, שאל והתעניין. היו רגעים שבהם חששתי שאולי אפסיד את מקום העבודה שלי בגלל המילואים, כמו שקרה לחברה שלי בחברה אחרת, אבל לשמחתי קצת אחרי שחזרתי התקדמתי לתפקיד הנוכחי. קיבלתי צ'אנס, בדיוק כמו כל אחד אחר. ואם בהתחלה היו לי מחשבות שאולי זהו מקום עבודה זמני, בשנייה שכל זה קרה, הבנתי ש־MAX זה משפחה, זה לטווח הארוך ויש לאן להתקדם". תומר מספרת שהיא גם מתנדבת במסגרת החברה. "הגענו לצבוע, לגנן ולשפץ בפנימיות של ילדים, כדי לתת להם תחושה של בית. התנדבתי גם באיכילוב בחלוקת מארזים מפנקים למאושפזים פצועי המלחמה".
חלק אינטגרלי משגרת העבודה ב־MAX הוא תרומה והתנדבות, ובפרט קידום עצמאות כלכלית לאוכלוסיות שונות. גם תחום הסביבה ניצב בראש סדר יומה של החברה, לרבות פעילות ענפה, שזיכתה אותה בתו התקן הסביבתי המוביל בעולם - ISO 14001.
מה השאיפות קדימה?
"בינתיים ליהנות מהתפקיד שלי, וכשיגיע הרגע, להתקדם לתפקידים ניהוליים, להמשיך לחוות את הארגון והאנשים ועוד תחומים בעולם הפיננסי. אנחנו הרבה יותר מחברת אשראי, ויש עוד עולמות תוכן שמרתק ללמוד". אף שתומר עושה את הדרך כל בוקר מרחובות למשרדי MAX בבני ברק , זה לא מטריד אותה. "שווה לי כל רגע בדרך להגיע למקום מחבק ואוהב. תנאים כמו פה אין באף מקום, עם מעטפת מעל ומעבר. עברתי במסגרת החברה קורסים והשתלמויות, ורכשתי ידע מעשי שאפילו בתואר לא קיבלתי", היא מסכמת.

"המנהל מכין אותי לשלב הניהולי"

שלומי הגיע לפני ארבע שנים ל־MAX מבזק בינלאומי, כשחיפש אתגר חדש. "אני חלק ממחלקה שאחראית על תשתיות התקשורת. בשגרה אנחנו עושים פרויקטים, מטמיעים מוצרים חדשים, כל מה שקשור לעולמות אבטחת המידע ותקשורת".
איך ההרגשה לעבוד ב־MAX?
"MAX נמצאת חד־משמעית בחוד החנית. המוצרים חדשניים מאוד, אנחנו משתמשים בכל היכולות המתקדמות כיום בשוק. בצוות יש המון צעירים, וממש כיף לעבוד פה. המנהלים נותנים הרגשה אישית מאוד, יש שילוב מסודר ומאוזן של בית-עבודה ועבודה היברידית, ויש תמיד אפשרויות קידום פנים־ארגוני, גם לניהול. כל זה נוסף להכשרות מקצועיות והשתלמויות לעובדים ומנהלים שנעשות בחברה כל הזמן".
3 צפייה בגלריה
שלומי ברנט במילואים
שלומי ברנט במילואים
שלומי ברנט במילואים
(צילום: באדיבות חברת מקס איט)

ב־7.10 הוקפץ גם שלומי ליותר מחודשיים מילואים בחטיבת הקומנדו. "עכשיו חזרתי לתקופה נוספת", הוא מספר ומוסיף שמלבדו, כעשירית מהעובדים משרתי מילואים. "המנהלים שלי התקשרו אליי, דאגו לי, שאלו לשלומי ושלחו צ'ופרים גם לנו, החיילים, וגם למשפחות בבית".
איזה עתיד אתה רואה לעצמך בחברה?
"מבחינת שאיפות ותוכניות קדימה, יש כאן כל הזמן התפתחות מקצועית בתחום שלי, ומביאים את כל הטכנולוגיות הכי מתקדמות. עברתי הכשרה לניהול פרויקטים, שהקנתה לי ארגז כלים עשיר, והמנהל שלי מכין אותי לשלב הניהולי. אני ממש ממליץ לאנשים בעולמות המקצועיים שלי להצטרף אלינו בגלל התנאים המתגמלים, הנופשים, האווירה והקסם של האנשים. MAX נותנת יציבות תעסוקתית והתפתחות מקצועית באווירת חדשנות".