את קמה בבוקר, מביטה במראה, ולעיתים מסיטה את המבט. לא תמיד נעים לראות את “הצמיגים” בצידי הגוף, את הירכיים ואת הישבן, שהתרחבו יתר על המידה בשנים האחרונות. ומי שלא רוצה להביט במראה ולראות גוף חטוב – שתקום. אלא שלא אחת גם כשהרצון קיים, הדרך לשם אינה פשוטה.
זהו, שהיא דווקא כן פשוטה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

ד”ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית ובעל שם בינלאומי והכרה בתחום עיצוב הגוף, מצביע על פתרון, שהוא הרבה יותר פשוט משחושבים. הבשורה הטובה שלו לכך היא טיפול בשיטה מנצחת וטיפול ממוקד, שפותרים את הבעיה של מצבורי שומן באזורים ספציפיים, טיפול אופטימלי במצבורי שומן, בטן וירכיים.

מה גורם לשינויים במראה הגוף?

גורמים שונים מובילים לשינוי מראה הגוף, שנגרם בעיקר בשל השמנה. לעיתים זו השמנת חורף, תופעה רפואית המתרחשת בגוף בעונה הקרה, וזאת בגלל הסרטונין, חומר חיוני, המופרש על ידי מערכות שונות בגוף. בחורף, כשהסרוטונין אינו מופרש מספיק, חלה ירידה במצב הרוח, ותחושת הרעב והחשק הבלתי נשלט לפחמימות מנצחים. גם גיל המעבר גורם לשינויים במראה הגוף ובחלוקת השומן בגוף. יש מקומות, כמו הבטן והמותניים, שעולים במשקל, לעומת מקומות אחרים שבהם דווקא חלה ירידה.
האזורים השכיחים ביותר למצבורי שומן הם ישבן, בטן תחתונה, ירכיים ומותניים. בנוסף אצל נשים גם אזור הירכיים החיצוניות הוא אזור משמעותי, מה שנקרא השמנת אגס.

מי סובלת מבעיה זו?

“יש להבין שמדובר בתופעה שכיחה, שקיימת גם בקרב היפות, הזוהרות והרזות”, מסביר ד”ר גלזינגר, שנחשב לרופא הוותיק בארץ שמתמחה במכשיר ה־BODYTITE. הלידות, הדיאטות, אולי קצת הגיל, שינו את חיטובי הגוף, וקשה להיפטר ממצבורי שומן שמתמקמים במקומות ספציפיים ומסרבים להיעלם. אבל, כאמור, זו אינה גזירת גורל, ולכך נועד המכשיר המדובר. "עוד יש לציין”, הוא מדגיש, “שמדובר גם בגברים ולא רק בנשים, שכן התופעה היא גם נגזרת של מאפיינים גנטיים”.

עד כמה ספורט ותזונה בריאה יכולים להבטיח השגת בטן חטובה?

“ספורט ותזונה בריאה הם חשובים, אבל לא תמיד מספיקים לקבלת מראה גוף מחוטב, שמתקבל בעיקר על ידי מותניים צרות ובטן שטוחה, האזורים שהכי משפיעים על מראה עיצוב הגוף בקרב נשים וגברים כאחד. עודפי העור הם תוצאה של עלייה או ירידה במשקל, לידות או כחלק מתהליך הזדקנות העור. בטן מלאה, רפויה או משתפלת מספיקה כדי לפגוע בהרגשה הכללית ובביטחון העצמי, גם כשמדובר באישה או בגבר במשקל תקין. לא תמיד ספורט או תזונה יכולים לטפל במצבורי השומן הנקודתיים. העובדה המצערת ביותר היא שבקרב מרבית האוכלוסייה המקום הראשון שבו נשמין, הוא המקום האחרון שבו תהיה הירידה במשקל”.

מה צריך לדעת על שיטת BODYTITE לפני שבוחרים בה?

“מדובר בשיטה זעיר פולשנית ויעילה מאוד, שפועלת להמסת השומן - שאיבת השומן ומיצוק העור בפעולה אחת, בטכנולוגיית גלי רדיו. הטיפול מתבצע בחדר ניתוח בהרדמה, מאפשר להמיס שומן בכמות ובמהירות גדולה בהרבה מכל דרך אחרת, ונותן גם מענה למיצוק העור.
2 צפייה בגלריה
ד”ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית
ד”ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית
ד”ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית
(צילום: יח"צ)

הטיפול המנצח, שמתאים למצבים שבהם יש עודפי שומן ניכרים ואין עודפי עור גדולים מדי, פועל באמצעות גלי רדיו (RF). בו בזמן המכשיר מבצע שאיבת שומן, הנמס החוצה כשהוא במצב נוזלי, החום סוגר במקום את כלי הדם, ולכן הפעולה מינימלית ועם פחות שטפי דם בהשוואה לכל פעולת שאיבה אחרת. כמו כן חימום העור יעודד את הגוף לייצר סיבי קולגן חדשים במקום שבו התבצע הטיפול, וכך יוביל למיצוק העור באותו אזור. זאת ועוד”, הוא מדגיש, “הטיפול נדרש בפעם אחת בלבד. זמן ההחלמה המשוער הוא מספר ימים, והיא בדרך כלל מלווה בכאבים קלים בלבד, ברמת משכך כאבים ביתי. התוצאות הראשוניות ייראו לעין כעבור שלושה שבועות מהטיפול, והתוצאה הסופית תתקבל כעבור כחצי שנה”.
“לאחר טיפול ב־BODYTITE במרפאה של ד”ר גלזינגר, חזר אליי הביטחון העצמי”, מספרת דינה (45). “אני שוב מרגישה רזה, והבטן כבר לא משתפלת. הטיפול ללא כאב, ללא זמן החלמה וללא היעדרות מהעבודה, ואני נהנית לחזור וללבוש את בגדיי הצמודים ולהרגיש בהם נפלא”.
יש לזכור, אנחנו עומדים בפתחה של שנה חדשה, ומה יותר מתאים לקראתה, מאשר לקבל החלטה, שתחזיר לנו את הביטחון העצמי ואת החיוך?