מבצע ענק של קניוני עופר הסתיים במפח נפש לעשרות רבות של לקוחות. מטרת המבצע הייתה לגרום לצרכנים להוריד את אפליקציית my ofer. במסגרת המבצע, חברת הקניונים חילקה 150 שקל לכל מי שנכנס לאחד מ-18 קניוניה, והצרכן יכול היה לבחור שלוש חנויות שניתן לממש בהן 50 שקל לחנות.
כדי להוריד את הקופונים, הצרכנים צריכים היו לבחור את הקניון בו הם רוצים לממש את ההטבה, וכן את החנויות בהן הם רוצים לקנות ואז לקבל קוד הטבה בסמס - אלא שרבים מדווחים שנתקלו בבעיות. צרכנים טוענים שלא ידעו שמלאי הקופונים מוגבל וכן שקופונים שהצליחו להוריד לא פעלו בחנויות.
4 צפייה בגלריה
המבצע של קניוני עופר
המבצע של קניוני עופר
המבצע של קניוני עופר
(צילום מסך)
משום מה, קשה לראות את התלונות הרבות בעמוד הפייסבוק של החברה, אבל קל לגלותן באתרי האינטרנט של כל קניון וקניון, שם לצרכנים יש אפשרות להגיב להודעת המבצע.
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך)
כך למשל, ורד טוענת שהגיעה לקניון רחובות והתאכזבה: קופון אחד הופיע כמומש למרות שלא מומש, ובחנות השנייה התאפסה האפליקציה. לקוח אחר טוען שהוריד הטבה לפיצה האט ונאמר לו שהקוד שגוי. לקוח נוסף טוען ששלושת הקופונים שבחר לקיריון מופיעים לו כמומושו, למרות שלא מימש אותם. לקוחה אחרת התלוננה שעמדה בתור בפוקס וכשהגיעה לקופה אמרו לה שהקוד שברשותה לא עובד, ולגבי שתי ההטבות הנוספות נאמר לה שהמלאי אזל.
אחרים טענו שיום אחרי אחרי תחילת המבצע, שארך שבוע, נעלמו חנויות רבות מרשימת החנויות המשתתפות במבצע. כך למשל, צרכנים שקנו בקניון פ"ת, טענו שביום הראשון למבצע השתתפו בו כל החנויות בקניון, וביום השני - נותרו רק שש חנויות.
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך)
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך)

לקוחות: לא קיבלנו מענה בשירות הלקוחות

לקוח שפנה לידיעות אחרונות ול-ynet סיפר שבתו הגיעה לחנות אדידס והקוד לא עבד. "באדידס אמרו שזה מבצע של הקניון ותקלה שלו. הגעתי לנציגים בעמדת המודיעין של הקניון, שהפנו אותי לשירות הלקוחות. הגעתי לאיזו חברת דיגיטל שלא היה בה מענה. זה לא הכסף, זה העיקרון, אנשים הולכים לקניון והקופון לא עובד. אחד המוכרים אמר לנו שעדיף לבוא אחרי 13:00 כי בשלב מסויים נגמר המלאי, אבל הם לא מודיעים את זה מראש".
לקוח נוסף שפנה לידיעות אחרונות ול-ynet, סיפר שקיבל קופון של גרנד קניון למימוש הנחה. "הגעתי לממש אותו אמרו בחנות שהוא לא תקף, למרות שכתוב במפורש עד 13 ביוני. לטענת החנות, חסרות שתי ספרות בקוד, לכן לא ניתן לממשו. פניתי לשירות הלקוחות ולא קיבלתי מענה".
מקניוני עופר נמסר בתגובה: "מאז החל מבצע MY BEST OFER לפני ארבעה ימים, לקוחות הקניונים הורידו כחצי מיליון שוברים, וכעבור ארבעה ימים כבר יותר ממחיצתם כבר מומשו. כחלק מהמחוייבות לעידוד והחזרת חוויית הבילוי בקניונים, מערך השירות של קניוני עופר נותן מענה לכל תקלה, באופן אישי לכל לקוח ובלוחות זמנים קצרים".