קרפור מגיעה לישראל, אך תחת שם פחות זוהר: SUPER - סופר. קבוצת יינות ביתן השייכת לאלקטרה מוצרי צריכה, הודיעה שתסב 25 סניפים עד סוף השנה לסטנדרט קרפור בהשקעה של כ-40 מיליון שקל, רק שהם לא ייקראו קרפור.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לפי הזכיין הישראלי, הסניפים תוכננו על ידי קרפור העולמית ויעמדו בסטנדרט הבינלאומי של הרשת. שלושה מהסניפים יהיו חדשים לגמרי ו-22 יוסבו מסניפי מגה ויינות ביתן. ברבעון הראשון של 2023 ייפתחו 20 סניפים נוספים.
לפי יינות ביתן, "הסניפים החדשים צפויים להיפתח בתל אביב, אור יהודה וקריית גת לצד הסניפים הקיימים שיוסבו באזורי תל אביב, קריית אונו, הרצליה, ראשון לציון, ראש העין, מודיעין, רעננה ורמת השרון", אך החברה מסרבת בשלב זה לומר לצרכניה היכן המיקומים המדויקים של הסניפים. עם זאת, באתר פרייסס כבר אפשר לעקוב אחרי הסניפים הראשונים שכבר הוסבו לסניפי הרשת, ביניהם: כיכר דיזנגוף ת"א, רמת החייל ת"א, הנשיא קרית אונו, ותיקים רעננה ורמת השרון זרובבל.
את המיתוג SUPER מסבירים בחברה כי זה מיתוג שיינתן "עד לכניסה מלאה של הרשת לישראל", אך מדגישים כי "מדובר בסניפים המותאמים לקונספט של קרפור וכי הם עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים של הרשת ואף תוכננו על ידה".
הסכם הזכיינות בין הרשת הצרפתית הבינלאומית לבין הזכיין הישראלי נקבע לתקופה של 20 שנה, עם אפשרות להארכה ל-20 שנים נוספות. קרפור נחשבת לרשת החמישית בגודלה בעולם.