בשיתוף GetPakcage
חבילת ההצלחה של העסק שלי. צפו
(צילום: אלכס בורטמן)
בימים שעוד היה בטוח לטייל בטורקיה, נסע יובל סדן לטיול במדינה עם בת זוגו. בעודם הולכים ברחוב נתקל במקרה בכוסות קרמיקה עבודת יד. "התאהבתי", הוא מעיד. יובל מיהר לתרגם את ההתאהבות לפעולה והחל לייבא את הכוסות האותנטיות לישראל, אבל אז התברר לו שהאיכות לא מספקת ושכדי להצליח בשוק המקומי - הוא זקוק לפתרון טוב יותר.
בינתיים הגיע ה-7 באוקטובר, פרצה המלחמה וסדן גויס למילואים. תוך כדי שהוא משרת כחובש, יובל לא ויתר והחל לחפש אחרי אלטרנטיבות לקרמיקה איכותית בעולם. הלב שלו נשבה בפורטוגל. "מצאתי שם קרמיקה הרבה יותר איכותית, הרבה יותר טובה, הרבה יותר צבעונית ופחות שנאה לישראל", הוא נזכר, "החיבור היה לי ברור".
בעודו נמצא במילואים ביום ומנהל את העסק בלילה - Ceramora באה לעולם. בהתחלה הכוסות היו מתחת למיטה בבית שלו, אבל אז העסק גדל ויובל העביר את הסחורה למחסן בבית הוריו בחדרה, כשהוא נוסע על קו חדרה-תל אביב - משם יצאו המשלוחים. היום יש לו מקום משלו ברמת-גן ועסק מצליח שחי בעיקר על הזמנות אונליין.
2 צפייה בגלריה
יובל סדן, בעלים של עסק לכוסות קרמיקה "סרמורה"
יובל סדן, בעלים של עסק לכוסות קרמיקה "סרמורה"
יובל סדן, הבעלים של "סרמורה". "לקוחות רוצים לקבל מוצר אתמול"
(אלכס בורטמן)

חבילת ההצלחה שלי
כשאני שואלת איך מצליחים לצמוח בתקופה כל כך קצרה – יובל מונה כמה מפתחות בחבילת ההצלחה שלו. "חשוב למצוא מוצר שיפתיע. כשמישהו כן בחר להזמין ולקחת את הצ'אנס עם עסק חדש, לספק לו יותר ממה שהבטחנו לו", הוא אומר. בנוסף הוא שם דגש על האיכות וההקשבה ללקוחות: "אחרי שהם מקבלים את החבילה לשאול: 'איך היתה החוויה שלך? יש משהו שאני יכול לשפר?'.
דגש מרכזי שם סדן על לוגיסטיקה בכלל ובחירה של חברת שליחויות בפרט. "החשיבות של בחירת חברת שליחויות בעסקי e-commerce היא ענקית", הוא מסביר, "לקוח ברגע שהוא הזמין רוצה לקבל את המוצר אתמול - כמה שיותר מהר".
הבחירה של הבעלים של Ceramora בחברת שליחויות היתה מקרית למדי – אבל מדויקת לצרכיו. בוקר אחד כשהוא רוכב על אופניו בדרך מהמשרד, נתקל סדן בשלט חוצות של GetPakcage שהציע: 'משלוחים מהיום להיום במחיר של 35 שקלים בלבד למשלוח'. המחשבה הראשונה היתה: "אם אני מצליח לספק את הכוסות ללקוחות עוד באותו יום כנראה שהם הולכים להיות מרוצים מזה" – והוא החליט להתנסות.
2 צפייה בגלריה
משלוח של גאטפקאג'
משלוח של גאטפקאג'
"הכוסות הפכו לדבר משני לעומת המשלוח"
(אלכס בורטמן)

"התאהבתי בשירות הזה", הוא מודה, "השירות לקוחות טוב וגם התגובות מהלקוחות שאני מקבל על משלוחים של מהיום להיום הם בסגנון: 'המשלוח הגיע מאוד מאוד מהר, והכוסות מדהימות' – הכוסות הפכו לדבר משני לעומת המשלוח".
יתרון נוסף בבחירה שעשה הוא מייחס לגמישות הלוגיסטית שמאפשרים לו המשלוחים של GetPakcage המגיעים באותו יום. "בנוסף, בעסק כמו שלי שבעיקר עובדים עם דברים שבירים מאוד חשוב לדעת עם איזה חברת שליחויות אתה עובד. ברגע שאני מסתכל לשליח בעיניים ואומר לו: 'זה שביר, שים לב לזה' ברור לי כאן שיש אבא ואמא", הוא אומר, "הבחירה שלי ב- GetPakcage בסופו של דבר מאוד עזרה לצמיחה של העסק שלי".
פורסם לראשונה: 09:00, 01.10.24