רשת המשביר, שבשליטת רמי שביט, רוצה להתחרות במותגים הבינלאומיים שנכנסו לאחרונה לישראל - לולולמון ואלו יוגה. היא תשיק קולקציות בגדי אקטיב תחת המותג הבינלאומי קנת קול, שהמשביר מחזיקה בזיכיון שלו בישראל.
הקולקציה הראשונה שהגיעה לארץ היא קולקציית אקטיב לנשים של מותג קנת קול ניו-יורק, המשווק בבלעדיות ברשת המשביר. הקולקציה מציעה מגוון פריטים לפעילות ספורטיבית ואימונים בחדר הכושר ובחוץ. הבדים מבוססים על טכנולוגיה מנדפת זיעה ולייזר קאט. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא טייצים באורכים שונים, חזיות ספורט, חולצות וגופיות מנדפות זיעה, ג'קטים להשלמת המראה, נעלי ספורט ועוד.
קטגוריות חדשות
במשביר יהוו תחרות גם במחיר אם כי חשוב לציין שלא מדובר בהכרח באותה רמת איכות של לולולמון ואלו יוגה. תחת מותג קנת קול יציעו במשביר גוזיות וחזיות ספורט ב-200 שקל, טייצים ומכנסי אימון ב-250-200 שקל, וטופים וטי-שירטים ב-200-180 שקל. מהמשביר נמסר: "אנחנו ממשיכים לפתח את מותג קנת קול בישראל לקטגוריות חדשות. עד היום פיתחנו את המותג לשמונה קטגוריות.
"קטגוריית האקטיב החדשה נועדה לספק מענה לצרכנים המחפשים פריטי ספורט במחירים נגישים, בניגוד לרשתות הספורט הבינלאומיות שאנחנו יודעים שהמחירים אצלן יקרים בעשרות אחוזים ואני מאמין שהצרכן הישראלי, שכבר למד לערוך השוואות מחירים, ידע להעריך זאת".
מדובר בקטגוריה תחרותית מאוד. כניסתם לארץ לפני כשנה של שתי ענקיות בתחום - לולולמון שמביאה קבוצת פקטורי 54, ואלו יוגה שמביאה רשת סטורי הביאו אמנם לתוספת משמעותית של מותגים בתחום, אולם המחירים בשתי הרשתות גבוהים (מחירי הטייץ מגיעים עד 600 שקל).
גם הראל ויזל הביא לארץ את אוף ליין - מותג בגדי האקטיב מקבוצת אמריקן איגל, ובנוסף בגדי אקטיב נמכרים ברמות איכות ומחירים שונים במגוון חנויות ספורט ואופנה, כמו אורבניקה שמוכרת טייצים ב-60 שקלים.
פורסם לראשונה: 06:43, 31.03.24