לא רק פלייסטיישן: לוני הרציקוביץ', בעלי חברת ישפאר, יבואנית סוני בישראל, נכנס לתחום הקוסמטיקה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" נודע כי הרציקוביץ' נכנס לשותפות עם חברת קריסל (Chrisal) הבלגית שמתמחה בהטמעה של חיידקים פרוביוטיים במוצרי ניקיון, למניעת זיהומים. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית, בעלת פטנטים רשומים, להטמעת החיידקים במוצריה המיועדים לתעשייה, בתי חולים וחקלאות (לולי עופות).
1 צפייה בגלריה
לוני הרציקוביץ'
לוני הרציקוביץ'
לוני הרציקוביץ'
(ראובן שוורץ)
השותפות של הרציקוביץ' עם הבלגים היא בתחום הקוסמטיקה בלבד, ובמסגרתה נחתם הסכם עם חברת אהבה מים המלח, שבבעלות קרן פוסון הסינית, שתשיק לראשונה (במותג אהבה) סדרה של קרמים לידיים ולגוף ובהמשך לפנים המבוססים על חיידקים פרוביוטיים. הרציקוביץ' ציין כי השקיע מיליוני שקלים בפרויקט.
לדבריו, המוצרים אמורים להגן ולסייע בעקיפין מהדבקה בנגיפי שפעת וגם מקורונה. החברה הבלגית טוענת כי מחקרים שביצעה הראו כי החיידק הפרוביוטי שבקרמים מייצר על העור סביבה עוינת לווירוס וליכולתו לשכפל עצמו. על גבי המוצר יצוין כי "החיידקים הפרוביוטיים מכסים את העור ומקטינים את הסיכון לזיהומים ודלקות עור".
הרציקוביץ' אמר, כי "אני מאמין שמוצרים שישפרו את האיכות הבקטריאלית בסביבתנו יכולים לעשות מהפכה. יצרתי את הקשר וההסכם עם 'אהבה' במטרה לשווק את המוצר לשוק העולמי". לגבי סוני ציין, כי "בתקופת הקורונה נמכרה בארץ כמות שיא של מכשירי פלייסטיישן. הביקוש היה גם לאביזרים וכל מה שקשור לעולם הגייימינג. הביקוש היה יוצא מהכלל כי אנשים ישבו בבית ושיחקו".
לדברי רון מיכאל, מנכ"ל אהבה, "בחומרי הניקוי של קריסל משתמשים בבתי חולים עם תוצאות טובות מאוד".