מיזם 710, שהוקם מתוך מחויבות לקידום תעסוקתי של מפוני מלחמת "חרבות ברזל", משיק את הקמפיין "קו''ח למפונים" - מגייסים אחרת. הקמפיין קורא למנהלי ומנהלות משאבי אנוש בחברות המובילות במשק, ובמיוחד באזור המרכז, להעניק עדיפות למפונים בתהליכי הגיוס. עד כה סייע המיזם לכ-2,000 מפונים ומפונות, מרביתם מהנגב המערבי, וכבר ביצע השמה לכ-250 מהם. בימים אלה, בשל המצוקה בצפון, מתרחב המיזם צפונה ויחל לפעול שם החל מהחודש.
הקמפיין "קו"ח למפונים" מיועד למנהלי ומנהלות משאבי אנוש בחברות הגדולות במשק הישראלי. המטרה היא ליצור העדפה במיון קורות חיים למפונים, ובכך לסייע להם להשתלב חזרה בשוק העבודה. המפונים הם כוח עבודה איכותי ונחוש, שמגיעה לו הזדמנות שווה: "עלינו לעניק להם את התמיכה וההזדמנות שהם זקוקים לה כדי לחזור למעגל התעסוקה ולהצליח." אומרות מנהלות הקמפיין.
1 צפייה בגלריה
ריאיון קבלה למקום עבודה
ריאיון קבלה למקום עבודה
אילוסטרציה ריאיון קבלה למקום עבודה
(צילום: Shutterstock)
המטרה המרכזית של הקמפיין היא לחבר בין מפונים לבין חברות וארגונים גדולים בישראל, מתוך דגש על סולידריות חברתית וערבות הדדית. מדובר במהלך שיתרום לא רק למפונים עצמם, אלא גם לחברות הקולטות, שירוויחו עובדים מיומנים, נחושים ובעלי מוטיבציה גבוהה.
מגייסים וחברות המעוניינות לקחת חלק בקמפיין מוזמנים לפנות למרכז ההשמה הארצי של מיזם 710 לקבלת פרטים נוספים וקורות חיים של מפונים רלוונטיים ולפרסם משרות פתוחות. הקמפיין מדגיש כי מדובר במתן הזדמנות שווה ולא בצדקה – המפונים מוכנים ומסוגלים לתרום ולהצטיין בכל תפקיד שיינתן להם.