יבואני נעלי און (און קלאוד ON Cloud) פתחו עם בעלי רשת רנואר רשת חנויות מולטיברנד חדשה לפריטי ספורט אופנה בשם ing.
החנות הראשונה שמוכרת פריטי ונעלי נשים, וגברים ונעלי ילדים, נפתחה בעיר ימים והשנייה בדיזנגוף סנטר, כששטחי המכירה נעים בין 150 מ"ר ל-300 מ"ר. עוד קודם לכן הפעילה חנות יבואן ברמת החייל בת"א. גובה ההשקעה בחנות בסנטר: 1.5 מיליון שקל. החנות הבאה של הרשת תיפתח בביג גלילות שייפתח רשמית בפברואר ואחרי כן בקניון הזהב בראשל"צ. סך הכל מתוכננות 15 חנויות תוך שנתיים.
ברשת נמכרים מותגי האקטיב לייף סטייל פרימיום: ON השוויצרי, מותג נעלי ובגדי ספורט-נוחות-אופנה; קריומה (CARIUMA), מותג הסקייטינג סניקרס מברזיל; קסאל (CASALL), מותג בגדי אימון שוודי (ריצה, כושר, יוגה פילאטיס ואופניים) ומותג נעלי היאכטונרים ופריטי הטראוול מספרד טרופיקפיל (TROPICFEEL).
המחירים לביגוד הם מחירי אמצע גבוהים: אלה מחירים דומים אם כי מעט נמוכים מלולו למון ואלו יוגה, אבל גבוהים יחסית לשוק. למשל טייטס מותן גבוה של קסאל נמכר ב-510-315 שקל וג'קט פליז ב-599 שקל.
נעלי ON נמכרות במחירים גבוהים בהשוואה ללולו למון ואלו יוגה: 1,300-600 שקל. הנעליים של טרופיקפיל וקריומה נמכרות ב-550-300 שקל.
למרות שנמכרים פה מספר מותגים, המבחר בביגוד עדיין נמוך יחסית ללולו למון ואלו יוגה וחסרה לרשת ההילה המאוד טרנדית שאופפת את שתי המתחרות הבולטות.
בחברת Ing, שעד לאחרונה הייתה גם יבואנית מותג הנעליים קראפט, אמרו ל-ynet שבקרוב יימכרו ברשת ארבעה מותגים נוספים.
"זאת תקופה לא קלה להשיק מותגים חדשים בארץ. חברות בחו"ל אומרות לנו: 'חכו קצת'. ואין לנו מה לומר להן. מחכים שם שהמלחמה בעזה תסתיים", הסביר ל-ynet רותם בונן, משנה למנכ"ל קבוצת ing Sports, שרנואר מחזיקה 50% מהבעלות בה.
הרשת תתחרה בלולו למון, אלו יוגה וגם באדידס, נייקי, פומה ומותגים כמו פנטה ריי של דלתא, אופליין של אמריקן איגל (שלא הצליח בארץ כרשת, אבל נמכר בטרמינל x) וסטרונגפול. היא גם תתחרה בעצמה כי החברה מוכרת בסיטונאות למאות נקודות מכירה ולאתר טרמינל x ומפעילה 15 דוכני מכירה לנעלי On cloud, שיהפכו לחנויות של המותג On.
לטענה שהם נכנסים לשוק רווי בגדי אימון ויוגה משיב בונן: "נוצר ואקום בשוק כי הרבה מותגי ספורט עשו מתיחת פנים לעולם האופנה. חלקם בהצלחה, אבל נשארו עם חנויות מונו ברנד: מותג אחד עם הלך רוח מסוים. אנחנו מנסים לפרוץ את הגבולות".
יש גם חנויות עם מספר מותגים כמו פקטורי 54 וסטורי.
"אם פקטורי 54 הולך מאוד לפאשן וסטורי הולך לפאשן בוטיק, אז אנחנו הולכים ללייף סטייל בוטיק. לתת את אותם מותגי איכות, שמביאים ערך מוסף ללקוח. באלו יוגה ולולו למון יש מותג אחד. אנחנו רוצים להיות חממה של מותגים חדשים ולהביא לארץ את המותג המדובר הבא.
"באופנה העיקר זה טרנדים, אבל אנחנו מנסים להביא את הערך. כצרכן, אולי השקעתי קצת יותר במוצר בהתחלה וזה כאב לי להוציא עליו יותר כסף, אבל כל פעם שתצאי יגידו לך 'וואו איזה יופי' והפריט הזה יישאר אצלך הרבה זמן כי הוא גם איכותי".