חברת לגו הודיעה אתמול (ג') כי תעניק לעובדיה 3 ימי חופשה נוספים וכן בונוס כספי, כאות הערכה על "עבודתם הקשה", כך על פי דיווח של "הגרדיאן".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הפרגון לעובדים הגיע לאחר דו"חות מצוינים של יצרנית הצעצועים הגדולה בעולם: לגו רשמה במחצית הראשונה של שנת 2021 זינוק של 140% ברווח הנקי ו-46% בהכנסות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
1 צפייה בגלריה
גרמניה סבתא נכה בנתה ל רמפה מ לגו ל כיסא גלגלים
גרמניה סבתא נכה בנתה ל רמפה מ לגו ל כיסא גלגלים
מגפת הקורונה השאירה משפחות בבית והעלתה את הביקוש ללגו
(צילום: רויטרס)
החברה הדנית, שנהנתה מעלייה בביקוש ללגו בתקופת הקורונה, מסרה בהצהרה שלה כי "הבעלים של החברה רוצים להודות לכל העובדים עם שלושה ימי חופש נוספים בסוף 2021". בנוסף, ציינה החברה כי העובדים יקבלו בונוס באפריל 2022, אולם לא נקבה בסכום.
לגו, חברה בבעלות משפחתית שאינה נסחרת בבורסה, דיווחה על רווח נקי של 6.3 מיליארד קרונה דנית (954 מיליון דולר) והכנסות של 23 מיליארד קרונה דנית במחצית הראשונה של השנה. "זו היתה שנה יוצאת מן הכלל עבור קבוצת לגו", נכתב בהצהרה, "ועובדי החברה עבדו קשה במיוחד".
על פי החברה, בשל השהות הממושכת של משפחות בבית בימי מגפת הקורונה, רשמה לגו שיעורי צמיחה דו-ספרתיים במכירות של מוצרים ש"פונים לכל הגילאים ותחומי העניין". בין הנמכרים ביותר: סדרות לגו סיטי, מלחמת הכוכבים והארי פוטר. והמחירים מגוונים: דגם של הטיטאניק עם 9,090 חלקים, למשל, נמכר ב-629.99 דולר.
לגו פתחה במחצית הראשונה של השנה למעלה מ-60 חנויות חדשות ברחבי העולם, כאשר יותר מ-40 מתוכן בסין. מספר החנויות של המותג, נכון ל-30 ביוני 2021, עומד על 737, מתוכן 291 חנויות בסין.