לאיש העשיר בעולם, אילון מאסק, היה רומן בסתיו שעבר עם ניקול שנהאן, אשתו של אחד ממייסדי גוגל, המיליארדר סרגיי ברין, עד לא מזמן חבר קרוב של מאסק ומשקיע בטסלה, כך על פי דיווח שעלה הערב (ראשון) בוול סטריט ג'ורנל.
הרומן, לכאורה, היה זה שגרם לגירושים של ברין משנהאן, לפי אותו דיווח. על פי מסמכי הגירושים, הצדדים ציינו כי "הבדלים בלתי ניתנים לגישור" הם הסיבה לפיצול, והגשת בקשת הגירושים ע"י ברין הגיעה שבועות ספורים לאחר שנודע לו על הרומן.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
אילון מאסק, סרגיי ברין וניקול שנהאן
אילון מאסק, סרגיי ברין וניקול שנהאן
אילון מאסק, סרגיי ברין וניקול שנהאן
(צילומים: AP, gettyimages)
עוד נטען בדיווח כי היחסים בין מאסק לברין היו מתוחים בחודשים האחרונים, וברין הנחה את יועציו הפיננסיים למכור את השקעותיו בעסקיו השונים של האישר העשיר בעולם. בשנת 2008 השקיע ברין כחצי מיליון דולר בטסלה אותה ייסד מאסק.
לפי הדיווח, הרומן בין מאסק לשהנאן החל בדצמבר 2021 במיאמי, בזמן שהיא וברין כבר היו פרודים, אך עדיין גרו יחד. באותה תקופה הזוג נתקל בקשיים בחיי הנישואים בעקבות לחץ מהקורונה והטיפול בבתם בת השלוש. כמו כן, הרומן התרחש, לכאורה, בזמן שמאסק וחברתו גרימס נפרדו. לשניים שני ילדים, כולל בת שנולדה בפונדקאות באותו החודש בו הרומן התקיים.
מאסק צייץ בטוויטר בתגובה לפרסומים כי "זה בולשיט". עוד כתב כי "סרגיי ואני חברים ובילינו אפילו במסיבה ביחד אתמול. ראיתי את ניקול רק פעמיים בשלוש השנים האחרונות, כשהיו הרבה אנשים מסביבנו. שום דבר רומנטי". לאחר מכן הוסיף בציניות כי "בכלל לא קיימתי יחסי מין במשך שנים".
הדיווח מגיע לאחר חודשים סוערים במיוחד בחייו האישיים ובעסקיו של מאסק. מוקדם יותר דווח ב-Insider שלמיליארדר נולדו בנובמבר האחרון זוג תאומים משיבון זיליס, מנהלת תפעול ופרויקטים באחת החברות שלו.
עוד סיפור הזוי שמגיע ממשפחת מאסק: לאביו ארול בן ה-76 נולד ילד שני מבתו החורגת, והוא אמר ל"סאן" הלונדוני שהתבקש לתרום את הזרע שלו כדי להמשיך את השושלת המשפחתית.
במקביל לכל זה, מאסק מסובך משפטית בעסקת רכישת טוויטר ב-44 מיליארד דולר, לאחר שהודיע שהוא יורד ממנה. במכתב שהוגש ע"י עורכי דינו, מאסק טען כי טוויטר "לא עמדה בהתחייבויות החוזיות שלה", טענה שהחברה ערערה עליה וכעת היא לוקחת את מאסק לבית המשפט.
פורסם לראשונה: 21:44, 24.07.22