למרות פארסת השידור והבעיות הטכניות בשידור קרב האגרוף בין מייק טייסון ליוטיובר ג'ייק פול, ענקית הסטרימינג נטפליקס מדווחת על 60 מיליון בתי אב שצפו באירוע. בשיא התקלה, שהחלה ביום שישי בלילה, נרשמו יותר מ-90 אלף דיווחים על בעיות בשירות, בזמן שצופים מכל העולם ‏התכוונו לצפות בקרב האיגרוף המתוקשר בין השניים, שבו ניצח פול.
רק שעות אחרי האירוע דווח כי שירות הסטרימינג חזר לתקינות. על פי אתר ‏Downdetector,‏ העוקב אחר תקלות בשירותים מקוונים, רוב התקלות נפתרו בשבת בשעות הבוקר.
2 צפייה בגלריה
ג'ייק פול ומייק טייסון בקרב שהועבר בנטפליקס, הלילה
ג'ייק פול ומייק טייסון בקרב שהועבר בנטפליקס, הלילה
ג'ייק פול ומייק טייסון בקרב ששודר בנטפליקס, הלילה
(צילום: AP Photo/Julio Cortez)
צופים רבים הביעו את תסכולם מבעיות בשידור הסטרימינג לפני הקרב ‏ובמהלכו ברשתות החברתיות ‏X‏ (לשעבר טוויטר) ובבלוסקיי. לפי ‏DownDetector‏, כ-85 אלף צופים ‏דיווחו על בעיות בשידור או בהזרמת התוכן בשעות שקדמו לקרב.‏
לצד הנתונים על הקרב בין פול לטייסון, נטפליקס דיווחה גם על כמעט 50 מיליון בתי אב שצפו בקרב השני הכי מסקרן באירוע בין אלופת העולם במשקל קל קייטי טיילור לאמנדה סראנו. לפי ההודעה של נטפליקס, מדובר ככל הנראה באירוע אגרוף נשים הנצפה ביותר אי פעם בארצות הברית.
הקרב המרכזי בין טייסון לפול, שתוכנן לשמונה סיבובים בני שתי דקות – לעומת שלוש דקות ו-10 או 12 סיבובים ברוב הקרבות ‏המקצועיים – הסתיים בניצחונו של פול בהחלטה פה אחד בין השופטים.‏
הקרב בין פול (27) לבין טייסון בן ה-58, שהתקיים באצטדיון ‏AT&T‏ בארלינגטון, טקסס, היה אירוע הספורט הגדול ביותר ששודר ‏בשידור חי בנטפליקס עד כה. הקרב היה הזדמנות עבור החברה לבחון את יכולתה לעמוד בביקוש הצופים ‏לקראת שידורי ‏NFL‏ ו-‏WWE‏ בעתיד. השידור הועבר ללא תשלום נוסף ל-280 מיליון מנויי נטפליקס ברחבי ‏העולם. ‏
2 צפייה בגלריה
טייסון ופול בזירה
טייסון ופול בזירה
טייסון ופול בזירה
(Reuters/Kevin Jairaj-Imagn Images)
נטפליקס, שכבר התנסתה בתוכן ספורטיבי עם אירועי ראווה של גולף וטניס, והסדרה המצליחה "Formula 1: Drive to Survive", מרחיבה את נוכחותה בתחום הספורט. החברה מדווחת על צמיחה משמעותית במספר המינויים למסלול שכולל פרסומות, עם עלייה מ-40 מיליון למעלה מ-70 מיליון מינויים בתוך חצי שנה.
מומחים בתחום מעריכים שהקרב הוא אירוע חד פעמי שלא ישנה את התעשייה באופן דרמטי, אך הוא מסמן מגמה ברורה של מעבר תכני ספורט לפלטפורמות סטרימינג, זאת בעקבות עסקאות משמעותיות כמו זו שנחתמה בין ליגת הכדורגל האמריקנית (MLS) לאפל TV בשווי 2.5 מיליארד דולר לעשור, והסכמים דומים של ליגת הפוטבול (NFL) והבייסבול (MLB).