רשת רמי לוי פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של שנת 2024, ובהשוואה למתחרות ויקטורי ויוחננוף, מדובר בתוצאות חלשות. הכנסות הרשת רשמו עלייה של 2.2% בלבד ל-1.8 מיליארד שקל, בזמן שההכנסות של יוחננוף עלו ב-14.8% ואלה של ויקטורי ב-6.1%. שיעור הרווח הגולמי של רמי לוי ירד ב-4.9% לצד עלייה של 19.3% אצל ויקטורי ו-9.3% ביוחננוף. שיעור הרווח התפעולי של לוי ברבעון שני עמד על 5.1% מהמכירות, לעומת 8.8% ביוחננוף ו-3.6% בוויקטורי. עם פתיחת המסחר בבורסה הבוקר (חמישי), מניית רמי לוי ירדה ב-8%.
התוצאות המאכזבות מגיעות למרות חג הפסח, הצטיידות הישראלים במלאי חירום בעקבות החשש מהסלמה במלחמה, הפיחות בטיסות לחו"ל והתייקרות המוצרים השונים ברשתות הקמעונאות.
החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-60 מיליון שקל, המתווספת לחלוקת דיבידנד של כ-322 מיליון שקל מתחילת שנת 2023. מאז ההנפקה לציבור בחודש מאי 2007 ועד היום חילקה החברה דיבידנד בסכום כולל של כ-7.1 מיליארד שקל.
לוי הסביר את הקיטון ברווח הגולמי למרות העלייה במחזור המכירות ועיתוי חג הפסח ברבעון שני במבצעי מחיר שביצע לכבוד החג.
מרשת רמי לוי נמסר כי "האסטרטגיה שלנו היא לפיה הלקוח תמיד במרכז. בהתאם לכך, לקראת חג הפסח ביצענו העמקה משמעותית של המבצעים ברשת כדי להציע לקהל הלקוחות את המחירים האטרקטיביים ביותר שניתן למצוא תוך שמירה על שירות ואיכות. העמקת מבצעי החג השפיעה על שורת הרווח ברבעון אבל מהווה חלק מעוצמת הרשת וחיזוק המותג. בכוונתנו לפתוח 30 סניפי דיסקאונט חדשים".
במקביל לפרסום הדוחות, הרשות לניירות ערך בודקת חשד ל"הפרות דיווח" ברשת. מדובר בדוחות הכספיים של הרבעון הראשון בשנה שעברה. כזכור, החברה נאלצה לפרסם תיקון לדוח לאחר שהתברר כי חלה טעות שהזניקה את הרווחיות הגולמית והרווח הנקי שלה. התברר כי עלות מכירות של קניות מספקים אשר היו צריכים להיות מוכרות ברבעון הראשון, בסך של 60 מיליון שקל, לא נכללו בדוח. החברה גילתה את הטעות במהלך בדיקה שגרתית, לאחר פרסום הדוח, ולטענה הטעות נעשתה בתום לב.