ברוס ספרינגסטין, הידוע בכינויו "הבוס", הפך רשמית לחבר במועדון המיליארדרים היוקרתי. בגיל 74, ספרינגסטין הצליח לצבור הון מוערך של 1.1 מיליארד דולר לפי הערכה חדשה של "פורבס", מה שהופך אותו כעת לאחד מהכוכבים הגדולים ביותר גם בתחום הכלכלי.
ספרינגסטין, שכבש את המצעדים והבמות ברחבי העולם עם להיטיו "Dancing in the Dark" ו-"Born in the USA", לא עוצר רק במוזיקה. בששת העשורים האחרונים הוא הראה לעולם שגם בתחום הפיננסי הוא יודע איך להיות "הבוס". הכינוי הודבק לו על ידי קולגות עוד בתחילת הדרך, כשלקח על עצמו את המשימה לאסוף את השכר הלילי של הלהקה ולחלק אותו בין החברים.
1 צפייה בגלריה
ברוס ספרינגסטין
ברוס ספרינגסטין
ברוס ספרינגסטין
(צילום: Gettyimage)
לפי הדיווחים, הכינוי נבע גם ממשחקי המונופול שספרינגסטין שיחק עם מוזיקאים אחרים של ג'רזי שור, והותיר להם אבק. נראה שהכישרון שלו בכל הנוגע לכסף רק התחדד עם השנים: מופע הברודווי שלו גרף עשרות מיליונים, מכירת קטלוג המוזיקה שלו לסוני בשנת 2021 תמורת 500 מיליון דולר הייתה עסקת המכירה הגדולה ביותר של אמן בודד - ועד היום הוא מכר למעלה מכ-140 מיליון אלבומים, מה שמעיד שהספרינגסטין כנראה באמת יכול להעסיק את כולנו.
אך ספרינגסטין לא המוזיקאי היחיד במועדון האקסקלוסיבי הזה. קדמו לו טיילור סוויפט (1.3 מיליארד), הראשונה שנכנסת לרשימה בזכות המוסיקה שלה בלבד, באמצעות מכירת אלבומים וכרטיסים לסיבובי ההופעות שלה. גם ריהאנה (1.4 מיליארד) עם מותג היופי המצליח שלה Fenty Beauty, נכללת כבר ברשימת המיליארדרים. יחד איתם יש את ג'יי זי (2.5 מיליארד) ופול מקרטני (1.2 מיליארד) - האמן הבריטי הראשון ברשימה.
למרות שרובם צעירים ממנו במחצית, בגיל 74, ספרינגסטין ממשיך להופיע ולהלהיב את המעריצים. הוא וה-E Street Band לא מפסיקים לספק הופעות מחשמלות, עם סיבוב ההופעות הנוכחי שעובר בערים שונות ברחבי אירופה.
ספרינגסטין אגב מעולם לא הופיע בישראל, אבל יש לו כאן מעריצים מושבעים שמחכים להזדמנות לראות את הבוס בהופעה חיה עוד מאז שהצהיר אי שם לפני עשור שהוא רוצה לבוא להופיע בירושלים. השפעתו על המוזיקה העולמית ניכרת גם בארץ, עם לא מעט מעריצים שמזדהים עם המסרים החברתיים והפוליטיים שבשיריו. סיפור חייו אמור להיות גם הנושא של סרט ביוגרפי בקרוב, כשג'רמי אלן וייט מהסדרה "הדוב" אמור לגלם אותו.