מינויים חדשים בחברות נדל"ן: משנה למנכ"ל חדש לחברת שיכון ובינוי נדל"ן ומנהל חדש לחטיבת ההתחדשות העירונית בקבוצת גבאי.
האדריכל אבישי קימלדורף מונה למשנה למנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן. עד לאחרונה כיהן קימלדורף כשותף וכמנהל פרויקטים ראשי בקבוצת קרנות ריאליטי. קימלדורף למעשה חוזר לשיכון ובינוי כאשר לפני מספר שנים כיהן כאדריכל הראשי של שיכון ובינוי נדל"ן.
1 צפייה בגלריה
פרויקט של שיכון ובינוי בדרום גבעת שמואל
פרויקט של שיכון ובינוי בדרום גבעת שמואל
פרויקט של שיכון ובינוי בדרום גבעת שמואל
(צילום: olin)
לקימלדורף עבר ארוך בענף הנדל"ן ובין היתר כיהן גם כמהנדס העיר חדרה וכממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית של העיר. כמו כן, שימש כאדריכל בכיר במשרד שמאי אסיף נעמה מליס, אחד ממשרדי האדריכלות המובילים בישראל. קימלדורף הוא בוגר הפקולטה לארכיטקטורה בטכניון בהצטיינות ובעל תואר שני במנהל עסקים (EMBA) מאוניברסיטת תל אביב.
אבישי קימלדורףאבישי קימלדורףצלם: רז רוגובסקי
מחברת שיכון ובינוי נמסר כי: "בתפקידו החדש כמשנה למנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, קימלדורף יביא לידי ביטוי את ניסיונו הרחב בתכנון ערים, רישוי וניהול בשאר מקצועות הנדל"ן. הידע והניסיון המעמיקים שלו בתחום, בשילוב עם כישורי ניהול מוכחים, צפויים לתרום רבות להמשך צמיחתה והצלחתה של החברה, שהיא מהמובילות בענף הנדל"ן הישראלי".
עמית בירמן, מנכ"ל שיכון ובינוי הוסיף: "אנו שמחים על חזרתו של אבישי קימלדורף לשיכון ובינוי נדל״ן. אבישי הוא אחד מאנשי המקצוע המנוסים בארץ בענף הנדל"ן וחזרתו היא חלק מתהליך חיזוק השדרה הניהולית של קבוצת שיכון ובינוי".

ראש חטיבת התחדשות עירונית חדש בקבוצת גבאי

מינוי נוסף עליו דווח היום בענף הנדל"ן מגיע מקבוצת גבאי כאשר עו"ד גיל פכט מונה לתפקיד ראש חטיבת ההתחדשות העירונית בקבוצה.
מקבוצת גבאי נמסר כי פכט הוא "בעל ניסיון רב בתחום ההתחדשות העירונית, כולל ליווי והובלה של עשרות אלפי יחידות דיור בפרויקטים מרכזיים בישראל". פכט יחליף את הראל פרץ, שלאחר 9 שנים בקבוצת גבאי, הודיע על פרישתו.
עו"ד גיל פכטעו"ד גיל פכטצילום: מאיה אייזנברג
עוד נמסר מקבוצת גבאי כי : "פכט ניהל תהליכים מורכבים בעולמות הנדל"ן, במסגרת תפקידו כסמנכ"ל פיתוח עסקי והתחדשות עירונית בקבוצת נתיב, וראש המנהלת להתחדשות עירונית רמלה. בתפקידיו הוא הוביל ויישם אסטרטגיה עבור רשויות מקומיות, יצר שיתופי פעולה בין מגזריים, ניהל הליכים רגולטוריים מורכבים ועוד. פכט התמקצע בשנים האחרונות בתחום ההתחדשות העירונית, והיה אחראי על עשרות אלפי יחידות דיור בשלבים שונים".
אלי גבאי, בעלי קבוצת גבאי, הוסיף: "אנו שמחים לצרף את פכט לשדרה הניהולית של קבוצת גבאי, ולהוביל את תחום ההתחדשות העירונית בחברה. אנחנו מתכננים להשקיע בשנים הקרובות כ-10 מיליארד שקל בפרויקטים בתחום זה. אנו מודים להראל פרץ, שהצמיח את התחום בחברה, ינחל הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו העשייה".