מעל 60 סטודנטים ותושבי עמק חפר כבר מאיישים את מוקד שירות הלקוחות החדש והתוסס, שהקימה קבוצת ישראכרט בקמפוס במרכז החדשנות "ירוק" בקמפוס רופין שבעמק חפר רק לפני כחצי שנה. הם כולם עובדי החברה מיומם הראשון במוקד, ביכולתם לסדר ולהתאים את שעות העבודה למערכת הלימודים באופן גמיש, כשהסטודנטים שבחבורה מקבלים גם מלגות ללימודים, והכול קורה במתחם כפרי פסטורלי אחד.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מדובר במודל חדשני ובלעדי בישראל, שמאפשר לעבוד במשרה גמישה, עם תנאים מעולים ואופק מקצועי משמעותי קרוב ללימודים וקרוב לבית. המודל מציע את כל היתרונות של עבודה בגוף פיננסי גדול ויציב, במתכונת שמתאימה במיוחד לאורח חיים הסטודנטיאלי. מי שמצטרף למוקד, זוכה לא רק במשרה דינמית עם משכורת מכובדת, אלא ם בהזדמנות ללמוד ולהתפתח מקצועית. ישראכרט מספקת תוכניות הכשרה והדרכות מקצועיות, שבהן רוכשים העובדים כלים ניהוליים לשם צמיחה לתפקידים בכירים בהמשך הדרך. מדובר ב־WIN WIN ובהזדמנות לעלות על המסלול המהיר לפיתוח קריירה במגוון תחומים.

ראש צוות בתוך שלושה חודשים

מלבד סטודנטים, עבודה במוקד שירות הלקוחות החדש ברופין מתאימה גם לתושבי האזור הנמצאים לפני או אחרי לימודים, ומציעה ליווי בתוכניות הכשרה, שפותחות דלתות למגוון הזדמנויות עתידיות. בזכות הדרכות מתקדמות ואופק למגוון תפקידי המשך ותפקידים ניהוליים, הם יכולים להיכנס לעולם הפיננסים וההייטק ולטפח קריירה מבטיחה ומספקת. אחד מהם הוא גיל, תושב האזור, שהחל לעבוד במוקד מיד עם פתיחתו: "מהיום הראשון שהצטרפתי לעבודה במוקד, הרגשתי בבית. בזכות עבודה קשה ומחויבות, בתוך שלושה חודשים גם התקדמתי והפכתי לראש צוות במוקד, כי אני מבין את העבודה ואת האנשים", הוא מספר ומוסיף: "אני ממש רואה איך המוקד משנה לעובדים פה את החיים – השעות גמישות ונוחות, השכר מכובד, יש אופק התפתחות, איכות החיים משתפרת, כי הקמפוס סמוך מאוד למקום מגוריי – ומכל בחינה אפשרית זה פשוט קולע לצרכים שלי".
"סטודנטים נאלצים לתמרן בין שעות לימוד רבות, הכנת עבודות ולמידה למבחנים, וכדי להצליח בכל אלה הם זקוקים לתעסוקה המשתלבת עם צורכיהם ואורח חייהם", כך מסבירה לימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש של ישראכרט, ומדגישה שהסטודנטים יוכלו לצבור ניסיון מעשי כבר במהלך לימודיהם ולהיכנס לחברה מובילה בעולם העסקי עם כלים מעשיים ופוטנציאל צמיחה אישי וארגוני. שער הכניסה הרחב לתפקידי ניהול ותפקידים עסקיים בחברה זה מוקד שירות בחברה, ורבים ממנהלי החברה החלו את תפקידם כנציגי שירות במוקד שלנו"

אקו־סיסטם של יזמות וחדשנות

מוקד שירות הלקוחות של ישראכרט ממוקם בתוך שטח הקמפוס, במרכז "ירוק" החדשני ליזמות, רובוטיקה וקהילה. המתחם רחב הידיים, כולל מרחבי עבודה, אולם כנסים, חדרי ישיבות וקפיטריה. אל המרכז מגיעים יזמים ומשקיעים, גורמי תעשייה ואקדמיה, ממשל מקומי וממשל ארצי, ולצידם אנשי מקצוע שונים המשרתים את עולם היזמות, במטרה לתרום את חלקם וליטול חלק ביצירת אקו־סיסטם דינמי של יזמות וחדשנות אקטיבית.
לימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש קבוצת ישראכרטלימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש קבוצת ישראכרטצילום: תמי בר שי
מיקום המוקד בתוך שטח הקמפוס נוח במיוחד, ומאפשר הן לסטודנטים במכללה והן לתושבי הסביבה הגעה מהירה ונוחה לעבודתם. עובדי המוקד הינם עובדי ישראכרט מהרגע הראשון להצטרפותם, כאשר במהלך עבודתם הם נחשפים להזדמנויות קידום במגוון תחומים, ובמקרה של הסטודנטים - בהתאם למקצוע שהם לומדים. העובדים נהנים מהנגשה של כלים טכנולוגיים וניהוליים משמעותיים לתפקידים שיאיישו בהמשך, ביניהם קורסי ניהול, ניהול פרויקטים, סדנאות לפיתוח מיומנויות תקשורת, AI, אימוץ יכולות דאטה, פרזנטציה, מיתוג ועוד.
"מוקד שירות הלקוחות של ישראכרט, שהוא הראשון הפועל בקמפוס אקדמי בישראל, יאפשר לסטודנטים שילוב אופטימלי בין לימודים לעבודה בסביבת עבודה נעימה עם היתרונות של עבודה בחברה מובילה וגדולה", מציין אלי ברק, מייסד ומנכ"ל מרכז "ירוק" ברופין, שממנו פועל המוקד, ומוסיף: "אנו שמחים על השתלבותה של ישראכרט בקהילת העסקים של עמק חפר, ומעמיקים את שיתוף הפעולה ליצירת מקומות עבודה איכותיים לסטודנטים ולתושבים. לקהילה העסקית תפקיד מרכזי בקידום פעילויות קהילתיות חינוכיות, ואנו תקווה כי שיתוף הפעולה עם ישראכרט יתרחב לטובת כל הצדדים".