בלו בנד מתעדכנת: היא "יורדת" מהארץ, עוברת לידי בעלים חדשים ומקבלת מתכון משופר.
מרגרינה בלו בנד, שבניגוד לתפיסה הרווחת, היא מותג בינלאומי שהגיע לישראל מהולנד ב-1938, יוצר על ידי תלמה, שנרכשה בהמשך על ידי יוניליוור העולמית, והפכה מוצר יסוד בכל מטבח בארץ, נמכרה לתאגיד המזון הבינלאומי "Upfield", והיא מושקת כעת מחדש בארץ במתכון ללא שומן טרנס בתוספת של ויטמין D ו-A, על ידי חברת-הבת של Upfield, בראשות המנכ"לית ארנה בקר. הייצור עבר ממפעלי יוניליוור בארץ ליוון.
לפני פחות משנה נרכשו המותגים בלו בנד ומזולה מיונילוור על ידי קרן KKR, שהקימה את תאגיד Upfield, היצרן מספר אחד בעולם של גבינות וממרחים צמחיים. לתאגיד ההולנדי, הפועל ביותר מ-90 ממדינות בעולם ובעל 15 מפעלים יש כ-100 מותגים שונים בהם מזולה, פלורה, ראמה, פרואקטיב, בסל וקאנטרי קרוק.
לדברי בקר, יש למרגרינה ביקוש רב במגזר הדתי, שמחפש פתרונות פרווה, המגזר הערבי ובשוק המוסדי. בנוסף בונים באפפילד על כך שישראל היא מוקד גדול של טבעונים.
לדברי בקר, "אפפילד שמה למטרה לייצר מוצרים מזינים מבוססי ויטמינים. אין בית שלא גדל עם המרגרינה הקלאסית בג'חנון, בחלה או יחד עם הפיתה על הגז, לצערי המרגרינה סבלה מיח"צ גרוע".