שסטוביץ, יבואנית קולגייט, מוצרי קוסמטיקה, ניקיון ומזון הולכת ראש בראש מול אסם ונכנסת לראשונה לקטגוריה של תבשילים אישיים להכנה מהירה, כמו של המותג מנה חמה. החברה משיקה שני טעמי נודלס באריזה אישית תחת המותג מאסטר שף, ושם המוצר שנבחר הוא טיקטק, תוך ניסיון לפנות לצעירים.
מדובר בקטגוריה המגלגלת יותר מ-100 מיליון שקל בשנה (כ-27 מיליון יחידות בשנה), שאסם שולטת בה עם מגוון מנות להכנה בן רגע בתוספת מים חמים. מי שאחראית בשסטוביץ על יחידת מאסטר שף ועל המיזם החדש היא קרין שהין. הנודלס היא המנה הנמכרת ביותר בקטגורייה, שנמצאת בצמיחה מתמדת.
המנות זכו לביקוש רב במלחמה כמזון המותאם למלאי החירום הביתי. בגלל הפופולריות שלהן ישנם מגוון של יבואנים שמייבאים את הנודלס מהמזרח. שלושת הגדולים הם אסם (מייבאת מתאילנד), חברת נטו בשליטת דודי עזרא עם המותג "מג'יק" (מיובא מסינגפור), ואחריהם ויליפוד בשליטת צביקה ויליגר עם המותג "מנת השף" (מיובא מתאילנד).
שסטוביץ מייבאת את הנודלס ממפעל בווייטנאם. בשלב ראשון יושקו טעמי עוף ובקר במחיר של כ-6 שקלים לאריזה שהיא היחידה שכוללת מכסה שמאפשר סגירה הרמטית.
שסטוביץ הקימה את המותג מאסטר שף בשנת 2012 לאחר שרכשה את מפעל מנה לייצור מזון מסנו ומיכאל לובושיץ - המשמש כיום כמנכ"ל רשת קרפור ושותף של שסטוביץ במאסטר שף.