זארה ממשיכה להשקיע בשוק הישראלי: מותג האופנה הבינלאומי הפופולרי ביותר בקרב ישראלים, השיק לאחרונה חנות ענק בקניון עופר פ"ת. מדובר בחנות של הרשת הספרדית שכבר פעלה בקניון והורחבה משטח של 1,000 מ"ר ל-3,500 מ"ר על חשבון סניף סופר-פארם שהועבר למיקום אחר ושטח שנלקח מהחניון.
בחנות יש קופה מאוישת להחלפה והחזרת בגדים בלבד וקופות רבות בשירות עצמי. אין צורך לסרוק אקטיבית את הפריטים, הם מונחים בסל והקופה מזהה אותם בעצמה. 
1 צפייה בגלריה
סניף זארה בקניון הגדול בפ"ת
סניף זארה בקניון הגדול בפ"ת
סניף זארה בקניון הגדול בפ"ת
(צילום: אסף לב)
בנוסף יש בסניף מחלקת תינוקות מורחבת. עד היום סניפי זארה שכוללים מחלקת ילדים, כללו מעט מאוד פריטים לגילאי 6-0 חודשים ו-18-6 חודשים. לעומת זאת, בחנות הזאת יש מגוון גדול לגילאים האלה, אותו ניתן היה למצוא עד לאחרונה רק בחנות האונליין והאפליקציה של המותג. 
החנות גם כוללת מתחם חנות נעליים ובגדי ילדים, ילדות, נשים וגברים, כשיימכרו בה גם פריטים ייחודיים, שלפי הרשת נמכרים ב-50 חנויות נבחרות של המותג בעולם. 
למרות גודלה של החנות, חסרים בה פריטים כמו מוצרי האיפור של המותג.

זארה הום ברמת אביב

בסוף 2024 צפויה להיפתח חנות גדולה יותר של זארה, בביג החדש בגלילות, על פני שטח של 4,000 מ"ר, אבל עד אז - זאת החנות הגדולה ביותר של המותג בישראל. 
בנוסף, זארה צפויה לפתוח חנות זארה הום בקומת הפוד קורט בקניון רמת אביב, שיהפוך לקומת מסחר, כשמתחם האוכל יועתק לקומה השלישית שנבנית בקניון וצפויה להיפתח גם היא בסוף השנה. לזארה הום יש שלוש חנויות בלבד בישראל: בקניון TLV, איילון ואשדוד. היא גם מפעילה אתר אינטרנט ואפליקציה למותג. 
זארה נחשבת למותג עם הפדיון הגבוה ביותר למ"ר מבין רשתות האופנה העממיות, למרות שמחירי המותג בארץ גבוהים ממחירי חו"ל. 
הרשת הפסיקה לאחרונה להשתמש בזמזמים מגנטיים נגד גניבה והיא משתמשת כיום בתג חכם שמגן על הבגד מפני גניבה באופן נסתר. את סמל התג ניתן לראות בטיקט של הבגד, אבל לפי הרשת, התג עצמו מוסתר בתוך הבגד וגודלו זעיר. העברת הפריט בקופה מבטלת את ההגנה האלקטרונית על הפריט. 
הבעלים של זארה היא קבוצת אינדיטקס הספרדית. הזכיין של רשתות זארה בישראל הוא ג'ואי שוובל, הבעלים של גוטקס מותגים. הקבוצה מפעילה בארץ גם חנויות ואתרי מכר למותגים ברשקה, פול אנד בר, סטרווידריוס, לפטיז ומאסימו דוטי. היא צפויה לפתוח חנויות גם של המותג OYSHO. בעולם היא מחזיקה גם בחנויות למותג אוטרקווה.
החנות המחודשת של זארה היא לא החידוש היחיד בקניון עופר פ"ת. קבוצת קניוני עופר פתחה לאחרונה 7 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים ומקומיים בקניון שמנוהל על ידי נעמי סימן טוב, כולל חנות ויקטוריה סיקרט וחנויות נארס, אינטימיסימי וקלזדוניה בהשקעה כוללת של כ-53 מיליון שקל.