מהבוקר: תקלת תקשורת במשרד התחבורה שמשפיעה על שירותי דואר ישראל. אי אפשר להעביר בעלות על רכב ולחדש רישיונות. בדואר לא מעדכנים לקוחות שמגיעים במיוחד לשם מטרה זאת.
לקוחה שהגיעה לסניף הדואר לפי תור שקבעה מספרת שהפקידים שם אמרו לה להמתין כי יש שיבוש. היא המתינה יותר משעה עד שהתייאשה. "למה לא מעדכנים באתר הדואר או בסמס כי יש תקלה ואין טעם להגיע?", התלוננה.
1 צפייה בגלריה
סיב בזק בחולון
סיב בזק בחולון
סיב בזק בחולון שניזוק
(צילום: בזק)
מקור תקלת התקשורת הוא לא בדואר אלא במשרד התחבורה ושם מפנים לבזק. מבזק נמסר בתגובה כי "נזק כבד נגרם לסיב של החברה בחולון, על ידי עבודות שהתבצעו במקום (לא על ידי בזק). התקלה מוכרת ונמצאת בטיפול. טכנאים שלנו הוקפצו למקום ועובדים שם משעות הבוקר. צופים שהתקלה תסודר בשעות הקרובות".
בדואר ישראל מסרו כי בשעות הבוקר העובדים לא ידעו כי מדובר בתקלה כללית. כעת עדכנו את כל הסניפים, כך נטען.
התקלה פוגעת בכל הפלטפורמות שמספקות את השירותים האלה: כולל אתר האינטרנט של משרד התחבורה, משרד הרישוי ועמדות ממוחשבות בסופר-פארם.
מדואר ישראל נמסר: "בשל תקלה של ספק התקשורת של משרד התחבורה, לא ניתן לקבל שירותים שונים של המשרד הן באופן מקוון והן בסניפי הדואר ובעמדות שירות עצמי. מיד עם קבלת העדכון ממשרד התחבורה על כך שמדובר בתקלה רוחבית, עודכנו כלל הסניפים על מנת לתקשר את המידע ללקוחות".