חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס, ORA ו-smart, משיקה מהלך אסטרטגי חדש, תחת הסיסמה: "בית לנהגות ולנהגים".
השירותים הראשונים במסגרת המהלך כוללים מערך חדש הכולל שירות, סיוע, מידע וחילוץ - הפועל מסביב לשעון. המערך מורכב ממוקד שירות ותמיכה ומערך שטח לשירותי התנעה, גרירה וחילוץ, והוא פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונותן מענה למגוון צורכי לקוחות החברה בדרכים מכל מותגי כלמוביל ומכל שנת ייצור.
1 צפייה בגלריה
כלמוביל
כלמוביל
כלמוביל
(צילום: וולף תקשורת)
כמו כן, החליטה כלמוביל להקים פלטפורמת הדרכות היברידיות לכלל נהגי ישראל, כולל מי שאינם נמנים עם לקוחות החברה. הפלטפורמה תהיה גם פיזית וגם וירטואלית וללא עלות. ניתן להירשם באתר כלמוביל להדרכות בנושאים שונים, כאשר בחודשים הקרובים מערך ומגוון ההדרכות יורחב ויועשר.
יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל, ציין כי החברה השיקה בשנה האחרונה שני מותגי רכב חדשים ובחודשים הקרובים תשיק שני מותגי רכב נוספים (OMODA ו-JAECOO), ולצד התפתחות זו, ממשיכה החברה בפיתוח עסקי מואץ בתחומים משלימים ומשיקים, ובהם עולמות האנרגיה המתחדשת, עמדות טעינה, מיחזור סוללות ועוד.