שרת התחבורה מרב מיכאלי, שרת התחבורה לשעבר מירי רגב, ראש העיר ירושלים משה ליאון, חברי כנסת ומנכ"לים של משרדי ממשלה הגיעו לחגוג עם יו"ר רכבת ישראל משה שמעוני בחתונת בתו הילה עם בחיר לבה יקיר ששון. הכלה היא נכדתה של כלת פרס ישראל, עדינה בר-שלום. את טקס החופה שנערך באולמי האחוזה ניהל דודה של הכלה, הרב הראשי יצחק יוסף.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
3 צפייה בגלריה
שרת התחבורה מרב מיכאלי הגיעה לחגוג עם יו"ר רכבת ישראל משה שמעוני בחתונת בתו הילה
שרת התחבורה מרב מיכאלי הגיעה לחגוג עם יו"ר רכבת ישראל משה שמעוני בחתונת בתו הילה
שרת התחבורה מרב מיכאלי בחתונת בתו של יו"ר רכבת ישראל משה שמעוני
(צילום: ראם קאמרה)

לינוי אשרם מרצה

רגע לאחר שהכריזה על פרישה הגיעה המדליסטית המוזהבת לינוי אשרם ליקנעם, הפעם כפרזנטורית של תלמה בפעילות משותפת עם החברה למתנ"סים. אשרם הרצתה לעשרות נערות ובסיום צפתה במופע של נבחרת ההתעמלות המקומית.
3 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(איציק בלניצקי)

הדור הבא: סיון איינשטיין מונתה לראש חטיבת הספורט בגוגל לונדון

ביום רביעי האחרון מלאו חמש שנים למותו של השדר והעיתונאי מאיר איינשטיין ז"ל. באותו יום קיבלה בתו, סיון, בשורה טובה מאוד: היא מונתה לראש מחלקת הספורט בחטיבת הפרסום של גוגל לונדון. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על פעילות הפרסום של מותגי ורשתות ספורט מובילים, לרבות נייקי. "זו הייתה שמחה מהולה בעצב", אומרת אמה אולי איינשטיין. "כל כך הייתי רוצה לספר למאיר".

אייזנקוט מוביל את מנהיגי העתיד

הדסק הביטחוני של בועות מדווח כי הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף (במיל') גדי אייזנקוט, יוביל את המחזור הראשון של תכנית דגן למנהיגות מגשרת על שם ראש המוסד העשירי, מאיר דגן ז"ל. התוכנית תנסה לקדם ולפתח מנהיגות עתידית של צעירים וצעירות ותיפתח באפריל הקרוב במדרשת שדה בוקר, כאשר בסיומה יתקיים האקטון לסטארטאפים חברתיים. התוכנית יצאה לדרך בהשתתפות יו"ר העמותה תת אלוף (מיל') שמעון חפץ, גבי אשכנזי, אביגדור קהלני, רובי ריבלין, דורית בייניש, אהוד אולמרט, עמוס ירון ומשפחת דגן לצד בכירי המוסד לשעבר.
3 צפייה בגלריה
גבי אשכנזי, דן דגן (בנו של מאיר דגן), גדי אייזנקוט
גבי אשכנזי, דן דגן (בנו של מאיר דגן), גדי אייזנקוט
גבי אשכנזי, דן דגן (בנו של מאיר דגן), גדי אייזנקוט
(צילום: משה הרוש)

קבוצת Web3D רוכשת את Web Media Group

קבוצת Web3D מגדילה את היקף הפעילות והודיעה על רכישת הפעילות הטכנולוגית של חברת Web Media Group. במסגרת העסקה תקלוט Web3d כ-200 לקוחות חדשים ממגוון רחב של סקטורים עסקיים בניהם שורה של גופים מוסדיים ופרטיים המובילים במשק כמו המועצה להשכלה גבוהה, הטכניון, אוניברסיטת בן גוריון, המכללה האקדמית כנרת, ארגון מסע ועוד.
אלון שניידרמן, מנכ"ל ובעלים Web3d: "כחברה שקיימת 25 שנה, אנחנו מתרגשים לקלוט את הלקוחות החדשים ואין לי ספק שנדע להצעיד כל אחד מהם אל עבר פסגות חדשות".

המותר והאסור בשנת בחירות לרשויות המקומיות

שנת הבחירות לרשויות המקומיות מתחממת, ואיגוד דוברות ודוברי הרשויות יקבל את פניה ביום עיון מיוחד בירושלים, ביום חמישי הקרוב, תחת הכותרת "המותר והאסור בשנת בחירות". את הדיונים יוביל יו"ר האיגוד, דובר עיריית באר-שבע אמנון יוסף, שיארח בין השאר את השופט העליון בדימוס חנן מלצר, לשעבר יו"ר ועדת הבחירות המרכזית.

בקטנה:

איתות מיד אליהו: קבוצת מנורה מבטחים תמשיך לתת חסות להיכל הספורט המיתולוגי בת"א למשך שמונה שנים, עד 2030, בהיקף כולל של 20 מיליון שקל.
יו"ר בנק הפועלים, ראובן קרופיק, חידש את הסכם החסות לוועד האולימפי ולספורטאים האולימפיים והפראלימפיים. הבנק יעניק להם בסביבות 2.5 מיליון שקל למשך שלוש השנים בדרך לאולימפיאדת פריז.
טבע נאות, מקבוצת נאות, תרמה נעליים ופריטי לבוש בשווי 200 אלף שקל לפליטי המלחמה באוקראינה, דרך עמותת Israeli Friends Of Ukraine.
מאות עובדי פרטנר הגיעו למרכז הלוגיסטי של ארגון לתת, כדי לארוז 1,600 חבילות מזון עבור ניצולי שואה וקשישים.
לרגל מבצע ההתרמה הארצי לילדים ובוגרים על ספקטרום האוטיסטי, תיערך תצוגת אופנה מיוחדת היום בשדרות רוטשילד בת"א, בשיתוף רשת סטורי.
ביום שני, במסגרת שבוע האופנה קורנית ת"א, תתקיים תצוגה של 50 אדריכלים ומעצבי אופנה, של "החממה פרוג'קט" וחברת טופולסקי. ההכנסות ייתרמו ל"קרן אמהות".
קבוצת לילית קוסמטיקה ונטע אלחמיסטר הוציאו לדרך את מותג הטיפוח BYNETA.
מנהלי המחלקות בקבוצת סופרין הגיעו לשפץ בהתנדבות את מועדון מורשת השואה בבת-ים.
ערב גאלה, לציון 40 שנה לבית איזי שפירא, נערך בחסות בנק דיסקונט במוזיאון ת"א. ההכנסות מיועדות למרכז לטיפול רגשי במתחם.
חברת אברא החלה במבצע שדרוג חינם לחלל המרכזי של פנימיית עלומים, ביתם של בני נוער בסיכון.

מינויים

עו"ד דן שמגר, שותף במשרד מיתר, מונה לעמוד בראש ועדת עורכי הדין ורואי החשבון של IATI.
פרופ' רונית לובצקי, מנהלת מחלקת הילדים במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי בת"א, מצטרפת לחברת הפודטק הישראלית WILK.
גיא רם מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות והחדשנות של חברת שב"א.
רונן ניסנבאום מונה למנכ"ל מלונות פתאל בבריטניה, אירלנד, בנלוקס וספרד.
רו"ח אלי בנברון מונה למנכ"ל אלדר השקעות.