דיור להשכרה במחיר מופחת באשקלון: פרויקט להשכרה ארוכת טווח נכנס לשלב ההגרלה ו-50 דירות בנות 3 ו-4 חדרים מוצעות לציבור מחוסרי הדיור שעומדים בקריטריונים שקבע משרד הבינוי והשיכון. נציין כי בפרויקט 100 דירות סך הכל, כולן להשכרה, כאשר 50% מהן במחיר שוק חופשי והשאר במחיר מפוקח. עוד חשוב לציין כי במסגרת תנאי המכרז מכוחו נבנה הפרויקט - 18 דירות מוזלות מיועדות לזכאים תושבי אשקלון.
את הפרויקט קידמה קרן הריט "אזורים Living", שזכתבה במכרז שפרסמו החברה הממשלתית לדיור להשכרה דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י). מדובר בפרויקט שכירות ארוכת טווח הראשון שיוצא להגרלה בעיר אשקלון.
המחיר המופחת לזכאי משרד הבינוי והשיכון יעמוד על כ-2,960 שקל לחודש לדירות 3 חדרים בשטח כ-80 מ"ר וכ-3,520 שקל לחודש לדירות 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר. דמי הניהול לדירות יעמוד על 4.5 שקל למ"ר בתוספת מע"מ. הליך השכרת הדירות במחיר המופחת וההגרלה, מפוקח על ידי החברה הממשלתית דירה להשכיר הממונה על תחום הדיור להשכרה לטווח ארוך בישראל. הרישום להגרלה נעשה על פי מספר שלבים מוגדרים מראש וההרשמה תהיה פתוחה עד ה-13 בספטמבר הקרוב. רישום להגרלה ניתן לבצע דרך האתר של חברת living.
1 צפייה בגלריה
פרויקט להשכרה באשקלון
פרויקט להשכרה באשקלון
פרויקט להשכרה ארוכת טווח באשקלון
(הדמיה: DVISION3)
הפרויקט, שנבנה על ידי החברה הקבלנית דניה סיבוס ותוכנן על ידי האדריכל עדו דאובר ממוקם בשכונת אגמים בעיר וכולל שישה בניינים נמוכים בני 4-5 קומות. כל קומה בבניין כוללת עד שלוש דירות ובסה"כ בין 13 ל-17 דירות בבניין. בנוסף ל-50 דירות במחיר המופחת, משווקות גם 50 דירות להשכרה בשוק החופשי בחוזי שכירות המאפשרים לשכור את הדירה עד 10 שנים במחירי שכירות הידועים לכל תקופת השכירות (למעט הצמדה שנתית למדד המחירים).

4,900 שקל לחודש בשוק החופשי

הדירות בשוק החופשי הינן בתמהיל מגוון הכולל 3, 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן במחיר שוק התחלתי לדירה של 4,900 שקל לחודש לדירת 5 חדרים בשטח שבין 127 מ"ר ל-140 מ"ר. לרשות כלל השוכרים יעמדו חדר כושר מאובזר וחדר ג'ימבורי לפעוטות שיתוחזקו באופן שוטף על ידי חברת Living. אכלוס הפרויקט יחל במהלך חודש ספטמבר הקרוב.
שכונת אגמים הינה אחת השכונות הגדולות הנבנות בימים אלה באשקלון, ממוקמת בצידה הדרומי של העיר. עד כה נבנו בשכונה כ-1,000 דירות ואכלוסה החל בשנת 2015. בסמוך לשכונה הוקם פארק בשטח כ-160 דונם עם אגם מלאכותי גדול.
ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living אמר היום: "אנו שמחים להכריז על פתיחתה של ההגרלה בפרויקט זיהינו ביקושים גדולים מאוד לפרויקט ולדירות בו ואנחנו שמחים להיות הראשונים שמובילים את מהפכת השכירות ארוכת הטווח בעיר. הפרויקט מהווה בשורה משמעותית בהבאת מודל השכירות לטווח ארוך גם לערים גדולות מחוץ למרכז הארץ ומביא לידי ביטוי את כל היתרונות של שכירות ארוכת טווח".