במבה מתייקרת: אסם מצטרפת שוב לגל העלאות המחירים ומעלה את מחיר החטיף האהוב ב-7%, אחרי שלא ייקרה אותו 14 שנה.
היא עושה זאת במסגרת הודעה ששלחה לרשתות השיווק לפיה תייקר חלק ממוצריה ב-1 ביולי ב-7%-2.5%. המוצרים שמחירם הקמעונאי יעלה הם: מאפה, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים.
חטיף בייגלה יתייקר ב-4.5% כמו גם אפרופו, קפה נסקפה וטייסטרס צ'ויס יתייקרו ב-6% כמו גם ויטמינצ'יק, עוגת הבית תתייקר ב-5.9% ופתיתים ומנה חמה ב-5%.
אסם היא חברת המזון השלישית בגודלה בשוק אחרי תנובה ושטראוס שגם הן העלו מחירים. אסם כבר העלתה מחירים בינואר השנה בעד 9%. היא ייקרה אז את קטשופ אסם, סלטי צבר, טבעול, רטבים, אטריות למרק, מוצרי בונז'ור ועוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד.
ב-2023 העלתה מחירים פעמיים בין היתר ייקרה אבקות מרק, פסטות, פורינה וטייסטרס צ'ויס. גם גלידות נסטלה העלו מחירים לאחרונה.
מאסם נמסר: "אסם נסטלה הודיעה היום (ה') ללקוחות החברה כי בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה, אנו נאלצים לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה, וחלקם אף לא עודכן ב-13 השנים האחרונות, בשיעור ממוצע של כ-2.2% ממחירון כלל מוצרי החברה. עדכון המחירים מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות".