חברת yes חשפה היום (ד') את שיתוף הפעולה שלה עם דיסני+: מנויים קיימים וחדשים יוכלו להצטרף לשירות התכנים בחינם לשישה חודשים. לאחר מכן המחיר יעלה ל-39 שקל לחודש.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
זמן ההצטרפות למבצע: עד 31 ביולי. מי שיצטרף עד אז יקבל חצי שנה חינם. אחרי כן: ישלם מחיר מלא מהחודש הראשון (או מחיר מבצע חדש ש-yes תציע), אלא אם כן הוא מהנרשמים מראש למבצע של דיסני+ לכלל הלקוחות, במסגרתו משלמים הנרשמים המוקדמים 26 שקל בחודש במשך שנה.
ל-yes יש 275 אלף מנויים ב-ip (שירותי האינטרנט שלה yes פלוס וסטינג טיוי) ו-566 אלף מנויים סך הכל.
ההצטרפות תהיה בפנייה לשירות הטלפוני, בלחיצת כפתור דרך האיזור האישי באתר, סריקת קוד QR במסך או בלחיצה על כפתור למי שהשאיר פרטים משום שהוא מעוניין בשירות.
שימו לב שמדובר בתוספת מחיר לחבילות של yes שמחיריהן בדרך כלל גבוה בהשוואה לפרטנר tv וסלקום tv למשל.
בתום ההטבה על החברה ליידע לקוחות שהשירות יעלה כסף ויש לשים לב שלא מתחילה גבייה בלי בקשת רשות מהמנוי. אין התחייבות להישאר: אפשר להתנתק מהשירות אחרי חצי שנה לפני או אחרי.
מדובר במבצע שהוא העתקה של מבצע פרטנר בהשקת נטפליקס בישראל. גם אז, החברות נתנו חצי שנה חינם ללקוחות ולמצטרפים חדשים. אחר כך פרטנר הציעה הנחה ללקוחות נטפליקס: 15 שקל הנחה בחבילת טלוויזיה ו-19 שקל הנחה בטריפל. ל-yes יש שיתוף פעולה עם נטפליקס במסגרתו היא מעניקה ללקוחותיה הנחה של חמישה שקלים.
דיסני + היא אפליקציית תוכן סטרימינג של חברת הענק שתציע תכנים מקורייים כמו: הקרדשיאנס, פאם וטומי, איך פגשתי את אבא שלך, גלי, הסימפסונים, אבודים, פרוזן, דמבו, סינדרלה, פלונטר, סרטי צעצוע של סיפור, לוקי, וונדה ויז''ן, קפטן מארוול, הנוקמים סוף המשחק בנוסף לתכני סטאר וורס (מלחמת הכוכבים), תכני נשיונל ג'אוגרפיק וסרטים כמו מוות על הנילוס, השטן לובש פראדה, טיטאניק ואישה יפה. יהיו גם סרטים חדשים כגון באז וד"ר סטריינג'.
כמובן שלקוחות כל חברות הטלוויזיה וגם צרכנים שאינם מנויים לאף שירות טלוויזיה או לנטפליקס בלבד או לעידן פלוס בלבד, יכולים להוריד את האפליקציה החל ממחר, 16 ביוני והיא אינה מוגבלת ללקוחות yes בלבד.