הקניות לשנת הלימודים הקרובה כבר החלו: רשת יולו (YOLO) הידועה בעיצוביה הייחודיים יחסית לשוק, השיקה מוצרים לכבוד השנה החדשה. בחלק קטן ממוצריה היא שוב העלתה מחירים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
בקלמרי הרטרו עם הלחצנים חלה התייקרות של כ-7.5% השנה ובשנתיים האחרונות של כ-18%, מ-59 שקל ל-65 שקל וכעת הוא נמכר ב-69.9 שקל. מחיר מספריים בצורת סוכרייה עלה ב-17% מ-12 שקל ל-14 שקל וילקוטי 2 ב-1 התייקרו בכ-20% מ-199 שקל ל-239.9 שקל. נראה שההתייקרויות מגיעות עד 20%, אך ההיקף שלהן מצומצם לעומת ההתייקרויות שהציגה בשנה שעברה, כנראה בשל הוזלת ההובלה הימית.
לפי יעל יגלום, מקימת הרשת, הסיבה העיקרית להתייקרויות היא העלייה התלולה בשער הדולר. לצד מחירים גבוהים כמו קלמר ב-109.9 שקל, הרשת מציעה גם מחירים נוחים יותר השנה למשל קלמר ב-19 שקל.
לשם השוואה בסמיגל בריטניה, מותג שמזכיר את יולו ונמכר באתר נקסט ששולח לישראל, הקלמר הכי יקר שמצאנו מוצע בכ-65 שקל ומחירי הילקוטים שם נמוכים יותר ממחירי יולו (319.9-239.9 שקל לעומת 212-155 שקל) אם כי קלמר רטרו נמכר שם במחיר דומה למחירי ישראל.
הרשת החלה לייצר לעצמה ילקוטים השנה ובכך סיימה את שיתוף הפעולה שלה עם חברת קלגב שעיצרה עבורה עד כה תיקים לילדים. יש לה שני סוגי ילקוטים בייצור עצמי שנמכרים ב-240 שקל ו-299 שקל. אפשר להוסיף להם עגלת נשיאה (טרולי) ב-99 שקל. כלומר - אין פה בשורת מחיר. התיק היקר ביותר ברשת (עם טרולי משולב של מודן) נמכר ב-319.90 שקל.
יולו גם הפסיקה למכור פריטים באתר טרמינל x, משום שזה "היה מאתגר תפעולית". בעבר מכרה גם בדלתא.