חברת ניאופרם, העוסקת בייבוא תרופות, מזון לתינוקות ומוצרי צריכה, מרחיבה את פעילותה בתחום מוצרי הגיל השלישי ומשיקה את מותג הספיגה בריז (BREEZE) המיועד לגברים ולנשים הסובלים מבריחת שתן.

החברה, שנמצאת בבעלות איש העסקים דוד פורר, מבעלי השליטה בבזק, רכשה בעבר במסגרת הכניסה לשוק מוצרי הספיגה את מפעל DPL, יצרנית מוצרי הספיגה והמגבונים של המותג "נועם" ו"בייביסיטר". היא עוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם כגון: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימילאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3 ,מוצרי ספיגה והיגיינה נוספים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק.
שוק מוצרי הספיגה הקלה והבינונית מוערך בכ–150 מיליון שקל וסה"כ שוק מוצרי הספיגה למבוגרים מוערך בכ- 300 מליון שקל.
לדברי נילי רבינוביץ פורר, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה: "בהשקת הסדרה הושקעו כ–5 מיליון שקלים. בריחת שתן הינה תופעה רווחת באוכלוסייה, אך רבים מן הסובלים ממנה נמנעים מלדבר עליה עקב מבוכה ורגישות לנושא. הנתונים מראים כי כל אישה רביעית בעולם המערבי מעל גיל 20, ואחת מכל שלוש נשים בגילאי 50 ומעלה סובלת מתופעה זו. מוצרי בריז ימכרו ברשתות המזון והפארם, בתי המרקחת, חנויות מתמחות לגיל השלישי, השוק המוסדי (בתי אבות, בתי חולים וכו') ובערוצי מכירה ישירים עד הבית".